پنجشنبه 11 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مريوان: اعتصاب مجدد کارگران شرکت جهاد توسعه

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - کارگران شرکت جهاد توسعه پيمانکار سد بنير در پی عدم پرداخت حقوق معوقه خود مجدداً دست به اعتصاب زدند.

بر اساس گزارش رسيده به آژانس خبری موکريان، پس از گذشت يک هفته از بازگشت به کار کارگران شرکت جهاد توسعه پيمانکار سد بنير و عدم تحقق وعده کارفرمای اين شرکت مبنی بر پرداخت حقوق معوقه کارگران، روز سه شنبه هشتم آبان ماه مجدداً تمام کارگران در بخش های مختلف، نگهبانان و رانندگان ماشين های سنگين و آمبولانس دست از کار کشيده و بر ادامه اعتصاب خود تا دستيابی به مطالباتشان تأکيد نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يادآور می گردد که بيست و هشتم مهرماه، کارگران شرکت جهاد توسعه پيمانکار سد بنير در ۵ کيلومتری روستای نگل از توابع شهرستان مريوان واقع در استان کردستان، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه خود دست به اعتصاب زده و با وعده کارفرما مبنی بر پرداخت حقوق معوقه آنان طی يک هفته، به سر کار خود بازگشته بودند؛ که روز گذشته پس از اجرايی نشدن وعده کارفرما در موعد مقرر، کارگران معترض مجددا دست از کار کشيدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016