پنجشنبه 23 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک وبلاگ نويس در کرمانشاه به جرم نشر اکاذیب بازداشت شد

خبرگزاری هرانا - رئیس پلیس فتای کرمانشاه از بازداشت یک وبلاگ نویس که اقدام به نشر اکاذیب در وبلاگ خود بر علیه یکی از مسئولین دولتی کرده بود؛ خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ"زحمتکش" رئيس پليس فتا استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت:پيرو شکايت نماينده حقوقي يکي از سازمان هاي دولتي مبني براينکه افرادي ناشناس اقدام به نشر اکاذيب و درج مطالب خلاف واقع بر عليه مسئولان آن سازمان در سايتي اينترنتي کرده اند، ماموران پليس فتا اقدامات خود را براي رسيدگي به اين پرونده آغاز کردند.
سرهنگ زحمتکش افزود: پس از انجام تحقيقات فني و تخصصي كارآگاهان اين پليس، متهم شناسايي و به اين پليس احضار شد.

هم چنین رییس پلیس فتای استان خراسان‌جنوبی از دستگیری دختر و پسری که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل در صفحه اینترنتی مشترکشان کرده بودند، خبرداد.

سرهنگ حسینی در این باره گفت: در پی رصد صورت گرفته توسط ماموران پلیس فتا در فضای مجازی و در راستای کاهش تخلفات در این فضا در یکی از شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان پلیس فتا صفحه‌ای را که اقدام به ترویج فساد و فحشاء کرده بود را شناسایی و اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

به گفته وی، ترویج فساد و تبلیغ آن به هر نحو و نیز استفاده ابزاری از افراد برای گسترش فحشا در فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملان آن برخوردی قانونی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016