پنجشنبه 17 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قوچانی خبر توقیف آسمان، مهرنامه و تجربه را تکذیب کرد

محمد قوچانی، سردبیر نشریه مهرنامه با تکذیب خبر توقیف نشریات آسمان، مهرنامه و تجربه گفت: به صورت طبیعی توقف و یا ادامه انتشار این نشریات بر عهده مدیران مسئول آنها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد قوچانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر توقیف نشریات مهرنامه، آسمان و تجربه گفت: تا این لحظه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و یا دادستانی هیچ نامه ای دال بر توقیف نشریات به دفتر این مجلات نرسیده است.

سردبیر مهرنامه با بیان اینکه به صورت طبیعی توقف و یا ادامه انتشار این نشریات بر عهده مدیران مسئول آنها است، گفت: بنابراین خبر توقیف این سه نشریه را تکذیب می کنم.

قوچانی با بیان اینکه توقیف مطبوعات و نشریات طبق قانون روندی مشخص دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه این سه نشریه هرکدام ساختاری جداگانه و مدیران مسئولی مجزا دارند و طبق روال قانونی باید برای توقیف آنها با مدیران مسئول هریک مکاتبه شود، انتشار خبر توقیف همزمان این سه نشریه با هم نمی تواند خبری دقیق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت های خبری، عصر امروز خبر از توقیف همزمان این سه نشریه داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016