چهارشنبه 7 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: هيچ کس حق ندارد خود را بالاتر از ملت تصور کند، بايد سلايق گوناگون در انتخابات شرکت کنند

مهر ـ احمدی نژاد در پايان جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران افرود: بدخواهان ملت ايران تصور کردند به لحاظ اقتصادی فشار وارد کرده اند اما ملت ايران در نقطه مقابل ، خود را تجهيز کرده است و امسال هم با گستردگی بيشتر اين کار را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی نژاد در حاشيه نخستين جلسه هيئت دولت در سال۹۲ با تبريک سال نو و آرزوی شادکامی برای ملت ايران و ملل سراسر جهان با اشاره به لايحه بودجه گفت: در اين لايحه ، دولت به سراغ منابع جديد درآمدی رفته و سعی کرده است استفاده از درآمدهای نفتی به حداقل ممکن کاهش يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور بار ديگر سال نو را برای ملت ايران و همه ملت های دنيا تبريک گفت و برای آنها موفقيت، عزت ، سلامت و شادکامی آرزو کرد.

تاکيد رييس جمهور بر کاهش سهم درآمد نفت در اداره کشور

رييس جمهور گفت: دولت به سرعت در پی کاهش سهم درآمد نفت در اداره کشور است و تمهيداتی نيز در اين باره انديشيده شده است.

وی افزود: بدخواهان ملت ايران تصور کرده اند به لحاظ اقتصادی می توانند ملت ايران را تحت فشار قرار دهند اما در مقابل، ملت ايران خود را تجهيز کرده است و برنامه ها را پيش می برد.

رييس جمهور با بيان اين که در سال جديد کارها و برنامه های دولت با قوت ادامه خواهد داشت و بسيار گسترده تر بخش های جديدی از اقتصاد فعال می شود، گفت: تمهيداتی برای کاهش سهم درآمد نفت در اداره کشور داريم و بودجه سال آينده به گونه ای تنظيم شده است تا حداقل اتکا به درآمدهای نفتی وجود داشته باشد.

احمدی نژاد تصريح کرد: منابع درآمدی جديدی فعال شده و سال گذشته ستادهای جديدی در بخش کشاورزی و معادن شکل گرفته است.

رييس جمهور افزود: فعاليت های بخش مسکن و اصلاحات نظام بانکی به همان ترتيب ادامه خواهد يافت.

احمدی نژاد اضافه کرد: برنامه های خوبی نيز در زمينه رفاه مردم و کاهش فشارها داريم.

دولت در پی فراهم کردن بستر حضور آحاد ملت در انتخابات

رئيس جمهور در ادامه با بيان اينکه مقام معظم رهبری در زمينه انتخابات به خوبی اشاراتی داشتند و انتخابات را متعلق به همه مردم دانستندگفت: دولت در پی فراهم کردن بستر حضور آحاد ملت در انتخابات است و هيچ کس حق ندارد خود را بالاتر از ملت تصور کند يا فکر کند می تواند در مسير تصميم ملت خللی وارد و يا اعمال نظر کند.

احمدی نژاد افزود: در اين انتخابات بايد سلايق گوناگون شرکت کنند و ملت انتخاب خواهد کرد.

رئيس جمهور گفت: همه در برابر قانون يکسانند نظر رهبری هم روشن شد و هيچ کس حق ندارد به نام ايشان يا خود را منتسب کند و کارهايی انجام دهد و معلوم است که نه ملت و نه رهبری و نه دولت نمی پذيرد.

وی گفت: همه تلاش ما برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است، بايد رکورد زده شود و اراده عمومی ملت با تصميم قاطع به صحنه آيد تا هم مسايل داخلی و هم مسايل بين المللی سامان يابد.

رئيس‌جمهور گفت: امروز بدخواهان ملت ايران تصور می کنند می‌توانند ما را به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار دهند و در اين باره برنامه‌هايی طراحی کرده اند.

احمدی نژاد با تبريک مجدد فرارسيدن عيد نوروز به ملت ايران و جامعه بشری افزود: ملت ايران همواره در مقابل اين تاکتيک ،خود را تجهيز کرده و برنامه ‌های خود را پيش برده است.

احمدی نژاد اضافه کرد: بخش مسکن کماکان و به همان روال قبلی پيش خواهد رفت و در بخش ماليات نيز لايحه جديدی به مجلس داده‌ايم تا با اصلاحاتی که صورت می‌گيرد رفاه مردم تامين شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016