دوشنبه 19 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره انتخابات شورای شهر و روستا

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بيانيه‌ای درباره انتخابات شورای شهر و روستا، از کليه نيروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب و مبانی اصلاحات در سراسر کشور دعوت کرد، نسبت به ثبت‌نام در انتخابات شوراها حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی نشست‌هايی که در اولين جلسه خود در سال ۹۲ داشته است به بحث و بررسی پيرامون انتخابات شورای شهر و روستا پرداخت که نتيجه آن به شرح زير به اطلاع عموم مردم ايران می‌رسد.

مديريت شورايی امور مردم در سراسر کشور به عنوان يکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی و تلاش‌های مجدانه بنيانگذار جمهوری اسلامی و همراهان ايشان به ويژه مرحوم آيت‌الله طالقانی و شهيد مظلوم دکتر بهشتی در قالب فصل هفت قانون اساسی است که از جايگاه ويژه و مستحکمی در ساختار اداری و مديريت کشور برخوردار است که با روی کار آمدن دولت اصلاحات جناب آقای خاتمی شکل عملی به خود گرفت و در سراسر کشور استقرار يافت.

اينک در آستانه برگزاری چهارهمين دوره انتخابات شوراها هستيم. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکيد مجدد بر اهميت و نقش شوراها در مديريت منطقه‌ای و محلی و تعميق فرهنگ مشارکت مردم در تعيين سرنوشت خود از کليه نيروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب و مبانی اصلاحات در سراسر کشور دعوت می‌کند نسبت به ثبت‌نام در انتخابات شوراها حضور فعال داشته باشند و چنانچه خود را واجد شرايط خدمت به مردم و انجام وظيفه در جايگاه شوراهای اسلامی می‌دانند با جديت و تلاش و هماهنگی با ديگر نيروهای اصلاح‌طلب و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی خود را در معرض انتخاب مردم عزيز کشورمان قرار دهند و يا از نيروهای واجد شرايط برای اين امر دعوت کنند.

از نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی و ديگر دست‌اندرکاران انتخابات شوراها انتظار می‌رود شرايط حضور فعال واجدين شرايط خدمت به مردم را در اين امر سرنوشت‌ساز فراهم کنند.

مواضع تفصيلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اين باره متعاقبا به اطلاع ملت عزيز ايران خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016