پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن روحانی: هاشمی قطعا کانديدا نمی شود

مهر ـ رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اينکه به نفع هيچ کس کنار نخواهد رفت گفت: آقای هاشمی قطعا در انتخابات آتی کانديدا نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حسن روحانی در حاشيه همايش نکوداشت روز زن که عصر امروز در سالن رايزن برگزار شد در پاسخ به سئوالی درباره برگزاری اجلاس علما و بيداری اسلامی اظهار کرد: تحولات منطقه با انگيزه دينی و آزادی خواهی انجام شده است و مردم در حال حرکت به سمت آزادی و دموکراسی هستند.

وی ادامه داد : اين جامعه دينی نياز و خواست مردم است و علما در اين زمينه می توانند نقش موثری ايفا کنند.

روحانی درپاسخ به اين سئوال که در انتخابات پيش رو آيا به نفع کانديدايی کنار خواهيد رفت يا خير تصريح کرد: بنا نيست به نفع کسی کنار بروم اگر قرار بود کناره گيری کنم اصلا کانديدا نمی شدم.

اين کانديدای انتخابات رياست جمهوری در پاسخ به اين سئوال که اگر آقای هاشمی هم کانديدا شود به نفعش کنار نمی رويد گفت: آقای هاشمی قطعا در انتخابات آتی کانديدا نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016