دوشنبه 30 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم ياد بود مهدی بازرگان برگزار شد

ندای آزادی : در مراسمی که روز يکشنبه ۲۹ ديماه ۱۳۹۲ در مقبره خانوادگی بازرگان در شهر قم برگزار شد جمعی از اعضاء و هواداران نهضت آزادی ايران به همراه خانواده آن مرحوم ياد نخستين نخست وزير بعد از انقلاب ايران را گرامی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ندای آزادی، در اين مراسم که برخی از اعضاء دولت موقت از جمله دبير کل فعلی نهضت آزادی آقای دکتر ابراهيم يزدی ، مهندس هاشم صباغيان و برخی ديگر از دست‌اندرکاران دولت موقت در آن حضور داشتند حاضرين ضمن قرائت فاتحه به بررسی جنبه‌های مختلف شخصيت دبير کل فقيد نهضت آزادی پرداختند و با يادآوری خاطرات ايشان يادشان را گرامی داشتند.

همچنين در ادامه حاضرين به ديدار با بيت مرحوم آيت الله ‌العظمی منتظری رفتند.

در اين ديدار با ذکر اين مهم که از جمله ويژگی‌های مشترک اين دو شخصيت بزرگ عدم دلبستگی به مقام و مناصب دولتی بود تأکيد شد که شخصيت‌های بزرگی چون مرحوم طالقانی، مرحوم بازرگان و مرحوم آيت‌الله منتظری نه به واسطه مناصبی که به آنها سپرده شده بود بلکه با شخصيت مستقل خود شناخته‌شده و جاودانه خواهند بود. اينگونه افراد و احزابی مانند نهضت آزادی ايران که دارای ريشه‌های مشخص و محکم فرهنگی و مستقل از قدرت و نمادهای دنيوی هستند با نوشتارهای مجعول يا بی‌اساس قابل حذف از تاريخ ايران نبوده و همواره مورد احترام افکار عمومی خواهند بود.

در پايان حاضرين با ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای اين بزرگواران طلب مغفرت کرده و يادشان را گرامی داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016