سه شنبه 6 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج دوم سفرهای نوروزی و خروجی های کلان شهر تهران با ترافیک سنگین مواجه است، واحد مرکزی خبر

سرهنگ علیرضا اسماعیلی افزود: از بامداد امروز خروجی کلان شهر تهران به طرف جاده های شمالی کشور و بزرگراه تهران به قم و ساوه با ترافیک قابل توجهی مواجه بوده است.

وی گفت:‌ مسیرهای ورودی به تهران نیز با بار ترافیکی بیشتری نسبت به روزهای قبل مواجه بوده است که نشان می دهد تعطیلات افرادی که در روزهای ابتدایی نوروز به مسافرت رفته اند به پایان رسیده است.

nowrooz-traffic-86.jpg
سرهنگ اسماعیلی مسیر مواصلاتی به استان های خراسان رضوی ، اصفهان، ‌شیراز و جاده های شمالی کشور شامل استانهای مازندران و گیلان را از محورهای پرتردد کشور در چند روز اخیر معرفی کرد و افزود: خواب آلودگی و خستگی راننده موجب بیشترین حوادث رانندگی در چند روز گذشته شده و جان دهها نفر از هموطنانمان را گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: در تعطیلات امسال واژگونی خودروها به علت خواب آلودگی راننده در مقایسه با سال گذشته افزایش ملموسی داشته است طوری که از بامداد امروز تا ساعت 11 بر اثر واژگونی 5 دستگاه خودرو پراید، 6 نفر از سرنشینان آن جان خود را از دست داده اند.

رییس پلیس راه کشور با اشاره به افزایش 20 درصدی سفرهای نوروزی در مقایسه با سال گذشته افزود: در 5 روز امسال با افزایش بهبود رانندگی، شاهد ترافیک روان در جاده های برون شهری هستیم .

سرهنگ اسماعیلی از برخورد جدی با رانندگان خاطی خبر داد و گفت:‌ در چهار روز گذشته پنج هزار و 800 دستگاه خودرو و موتور سیکلت به علت رعایت نکردن قوانین راهور توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

رئیس پلیس راه کشور گفت:‌ هزار و 346 گواهینامه رانندگان متخلف در این مدت توقیف و 151 گواهینامه ب یک نیز باطل شده است.





















Copyright: gooya.com 2016