دوشنبه 7 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسمومیت ۱۲ نفر در قطار، سرقت اموال آن‌ها و توضیح جالب شرکت رجا، شهاب نیوز

شركت مسافربری رجا با ارسال نمابری درباره خبر مسمومیت غذایی 12 نفر از مسافران قطار مشهد ـ تهران توضیحاتی را ارائه كرد.

در این توضیحات آمده است: مسمویت 12 مسافر قطار مشهد ـ تهران مورخ پنجم مرداد ماه امسال به دلیل استفاده از غذای سرو شده داخل قطار نبوده، بلكه مسافران این قطار بر اثر اغفال از سوی زوج جوانی كه نوشیدنی مسموم را به مسافران تعارف و آنان را بیهوش كرده و اموال آنان را به سرقت برده‌اند، بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




لازم به توضیح است این زوج جوان در ایستگاه نیشابور با در دست داشتن بلیت، سوار قطار می‌شوند و با طرح دوستی با مسافران دو كوپه با تهیه شربت مسموم، اقدام به مسمومیت و بیهوشی آنان كرده و پول و طلاجات آن‌ها را به سرقت برده و در ایستگاه ورامین پیاده می‌شوند.

مهماندار سالن قطار كه در حال گشت زنی در قطار بوده، با به مشام رسیدن بوی بد از داخل كوپه و ردگیری آن متوجه وخامت حال یكی از مسافران در جلوی درب دستشویی و حادثه شده و سریعا مراتب را به رییس قطار و پزشك قطار اطلاع می‌دهد.

با اقدامات اورژانسی اولیه توسط پزشك قطار، مسافران حادثه دیده به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

صحت این موضوع توسط دو نفر از مسمومان كه حال بهتری نسبت به بقیه داشتند، نزد پلیس راه‌آهن تایید شده و پلیس در حال پیگیری برای دستگیری مجرمان است.

لازم به ذكر است كه پلیس و این شركت در ایام مختلف سال، بارها از طریق رسانه‌های گروهی به مسافران اطلاع رسانی كرده‌اند كه از دریافت و خوردن خواركی یا نوشیدنی از افراد ناشناس در سفر خودداری كنند، ولی متاسفانه بعضا شاهد نبود دقت كافی از سوی مسافران قطار هستیم.

گفتنی است،‌ صبح امروز اورژانس تهران اعلام كرده بود كه 12 مسافر قطار مشهد ـ تهران، بامداد امروز بر اثر مسمومیت غذایی روانه بیمارستان شده‌اند.





















Copyright: gooya.com 2016