سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۴۵۰۰ نفر "کرگدن" فرهاد آئيش را در تئاتر شهر تماشا کردند، مهر

نمايش "کرگدن" به نويسندگی و کارگردانی فرهاد آئيش در هشت اجرای خود حدود ۴۵۰۰ تماشاگر علاقمند را به سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر کشانده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سالن اصلی تئاتر شهر اين روزها ميزبان نمايش "کرگدن" بر اساس متن اوژن يونسکو است. مهدی هاشمی، شهاب حسينی، آتنه فقيه‌نصيری، مائده طهماسبی، صابر ابر، احمد ساعتچيان و آئيش از جمله بازيگران حاضر در اين نمايش هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"کرگدن" داستان مردمانی است که خود تبديل به کرگدن می‌شوند. اين نمايش از پنجم آذرماه در تالار ۵۷۹ نفری اصلی تئاتر شهر به صحنه رفته و در هشت اجرا پذيرای چهار هزار و ۴۸۳ تماشاگر بوده است. اين نمايش هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

نمايش "کارناوال با لباس خانه" به کارگردانی چيستا يثربی نيز که از ۱۵ آبان‌ماه در تالار ۱۱۵ نفری قشقايی به صحنه رفته بود، با مجموع ۲۷ اجرا سه هزار و ۴۱۳ تماشاگر داشت. در اين نمايش صبا کمالی، محمد حاتمی، مهسا کريم‌زاده، عليرضا مهران و هاله خدايی بازی کرده بودند.

نمايش "سير روز در شب" اکبر زنجانپور هم که از ۱۷ آبان‌ماه در تالار ۱۲۲ نفری چهارسو به صحنه رفته، با ۳۳ اجرا ميزبان دو هزار و ۹۹۵ تماشاگر داشته است. اين نمايشنامه يوجين اونيل به داستان خانواده‌ای ايرلندی می‌پردازد و زنجانپور، گلچهره سجاديه، علی تاجمير و سامان دارابی در آن بازی می‌کنند. "سير روز در شب" ساعت ۱۸:۳۰ به صحنه می‌رود.

نمايش کمدی "خواستگاری" به کارگردانی اسماعيل شفيعی نيز که از پنجم آبان‌ماه اجرای خود را در تالار ۱۰۳ نفری سايه آغاز کرده بود، با ۳۱ اجرا و دو هزار و ۴۹۷ تماشاگر به اجرای خود پايان داد. مهدی رضاخانی، مه‌لقا باقری و مهدی زمين‌پرداز بازيگران نمايش بودند.

نمايش "نيمکت خوشختی" به کارگردانی فرهاد شريفی هم از ۱۴ آبان در کارگاه نمايش با ۳۸ صندلی روی صحنه رفت و پس از ۲۸ اجرا ۸۲۷ تماشاگر داشت. رويا افشار، اميرمحمد صمصامی و سعيد عابدی در اين نمايش بازی می‌کردند.





















Copyright: gooya.com 2016