شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن فرمان آرا نمايشنامه "مردی برای تمام فصول" را با بازی کيانيان، انتظامی، پسيانی و هديه تهرانی، به روی صحنه می برد، ايسنا

بهمن فرمان آرا کارگردان سينمای ايران پس از ساخت فيلم‌های چون «بوی کافور، عطرياس»،«خانه‌ای روی آب»، «يک بوس کوچولو» و «خاک‌ آشنا» سال آينده با کارگردانی نمايشنامه «مردی برای تمام فصول» نخستين تجربه تئاتری خود را به روی صحنه می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، «مردی برای تمام فصول» که يکی از نمايشنامه‌های کلاسيک جهان به‌شمار می‌رود، نوشته «رابرت بولت» است که فرمان آرا قصد دارد براساس ترجمه فرزانه طاهری اين نمايش را به روی صحنه ببرد.

نگار اسکندرفر‌ و محمد رحمانيان تهيه‌کنندگان اين نمايش خواهند بود که بازيگران صاحب نامی از سينما و تئاتر در آن به ايفای نقش خواهند پرداخت.

رضا کيانيان (سرتامس مور)، عزت‌الله انتظامی (کاردينال ولزی)، هديه تهرانی (مارگرات مور)، آتيلا پسيانی (تامس کرامول)، مهتاج نجومی (آليس مور) و حسن معجونی (مرد عام) از جمله بازيگران اصلی آن هستند که در کنار پيام دهکردی، بابک حميديان و هدايت هاشمی به ايفای نقش می‌پردازند.

به گزارش ايسنا، بهمن فرمان‌آرا را در اين نمايش محسن شاه ابراهيمی به‌عنوان طراح صحنه و لباس و احمد پژمان در مقام آهنگساز همراهی می‌کنند.

تهيه‌کنندگان و کارگردان نمايش اميدوارند بهار سال آينده «مردی برای تمام فصول» را به روی صحنه ببرند.





















Copyright: gooya.com 2016