دوشنبه 28 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلاهبرداری هنگفت سازمان هواپيمايی و سکوت مسئولين، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: در حالی که شرکت های هواپيمايی معروف منطقه هر روز درصدد کاهش قيمت ها و افزايش امکانات پرواز جهت جذب مشتری بيشتر هستند، سازمان هواپيمايی کشور با سوء استفاده از وضعيت موجود هر روز بهای قيمت ها را افزايش و در عوض امکانات را کاهش می دهد!
به گزارش خبرنگار سرويس اقتصادی خبرگزاری «انتخاب»، اخيراً سازمان هواپيمايی کشور در اقدامی عجيب، با درجه بندی بليط های هوايپما ميلياردها تومان از جيب ملت کلاهبرداری می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنابراين گزارش، اخيراً بليط کشورهای خارجی با تقسيم بندی به بليط هايی با اعبتبار "يک هفته ای"، "يک ماهه"، دو ماهه"، "سه ماهه"، "چهارماهه" ، "پنج ماهه"، "شش ماهه و يک ساله" و دريافت بيش از ۸۰ هزار تومان در ازای اعتبار بيشتر ، باعث عصبانيت شهروندان ايرانی شده است.

نکته جالب تر آنکه، اين درجه بندی هيچ ارتباطی با اعتبار ويزای مسافر ندارد و نوع امکاناتی (!) که دراختيار مسافران با اعتبار بالاتر قرار ميگيرد، هيچ فرقی با ساير مسافران ندارد.

در همين حال، تعدادی از مسافران پرواز به کشورهای جنوب شرق آسيا مانند مالزی در تماس با خبرگزاری «انتخاب» اعلام کردند: جالب است بدانيد که مسافران پس از سوار شدن به متوجه می شوند که درون هواپيما، انواع مسافرانی هستند که با هزينه ای متفاوت در حال سفر هستند.

وی افزود: اگر هزينه سفر به کشوری چون مالزی ۴۰۰ هزار تومان باشد، عده ای هستند که با هزينه ی ۱ ميليون هزار تومان با شرايطی کاملاً عادی در حال سفر هستند، در حالی که هزينه ی "فرست کلاس" اين بليط ها حدود ۱ ميليون تومان است و گاهاً اتفاق افتاده فردی که در بخش عادی هواپيما نشسته، بيش از فردی که در بخش "فرست کلاس"، در حال سفر است، هزينه کرده است!

اين افراد ضمن اعتراض به ادامه اين روند تصريح کردند: متاسفانه سکوت رسانه ها و مسئولين در اين مورد، باعث گسای بيشتر سازمان هواپيمايی شده است.

از سوی ديگر، شنيده شده "بازرسی ويژه رييس جمهور" در اين خصوص وارد شده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.





















Copyright: gooya.com 2016