پنجشنبه 8 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۰۲ کشته و مجروح در تصادفات جاده ای کشور، ايلنا

سه محور جاده ای از ساعت ۲۳ امشب مسدود می شود

تهران- خبرگزاری کار ايران
رييس مرکز کنترل جاده های کشور اعلام کرد در تصادفات جاده های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ کشته و مجروح برجای گذاشته است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرهنگ حسين عليشاهی درگفت و گو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين خبر افزود : متاسفانه در بيست و چهار ساعت گذشته با توجه به حوادث جاده ای ۷۰ فقره تصادف جرحی با ۹۱ مجروح و ۷ فقره تصادف قتلی با ۱۱ کشته به اطلاع مرکز کنترل جاده های کشور رسيده است .
رييس مرکز کنترل جاده های کشور در ادامه صحبتهای خود مقررات عبور و مرور وسايل نقيله در جاده های کشور طی روزهای آينده را اعلام کرد .
عليشاهای گفت : به منظور تسهيل در امور ترافيک جاده ای مشهد برای تردد در انواع خودروهای سنگين از جمله تريلی و کاميون بسته است .
وی افزود : همچنين محور هراز و فيروزگوه، همدان به ساوه و بالعکس ، دماوند و قصر الدشت از ساعت ۲۳ امشب تا پايان ترافيک برای تردد انواع کاميون و تريلی بسته است و فقط خود روهای در حال سوخت و مواد فاسد شدنی امکان تردد دارند .
عليشاهی تصريح کرد :محور قديمی قم-تهران هم ز فردا(جمعه)از ساعت ۱۲ ظهر تا پايان ترافيک ممنوعيت تردد خودروهای سنگين وجود داردو وسايل نقيله سبک می توانند از اين محور برای تردد استفاده کنند .
وی ادامه داد: تردد وسايل نقيله کاميونو تريلی به اصفهان و استان های جنوبی از آزاد راه همدان-ساوه صورت می گيرد و رانندگان وسايل نقيلهسنگين برای سفز از استان های جنوبی کشور می توانند از سه راهی نطنز به سمت مورچه خورت سپس به دليجان و از اين محور به سلفچگان و آزاد راه ساوه -تهران وارد شوند .
رييس مرکز کنترل جاده های کشور گفت : ماموران پليس راه کشور هم اکنون در محورهای خراسان -سمنان-استان های جنوبی کشور -قم -گيلان و گلستان در حال آماده باش کامل به سر می برند .





















Copyright: gooya.com 2016