سه شنبه 4 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجموعه تلويزيونی "اشک‌ها و لبخندها" به کارگردانی حسن فتحی بی‌هيچ توضيحی روی آنتن نرفت! ايسنا

با وجود اعلام پخش سريال «اشک و لبخندها» به کارگردانی حسن فتحی از شبکه اول سيما و تبليغ برای آن، اين مجموعه‌ی نوروزی بی هيچ توضيحی روی آنتن نرفت.

اسماعيل عفيفه ـ تهيه‌کننده اين سريال ـ از علت پخش نشدن «اشک‌ها و لبخندها» ابراز بی‌اطلاعی و به خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا تصريح کرد که چهار قسمت اوليه جهت بازبينی به بخش‌های مختلف سيما ارائه شده و تاکنون نيز هشت قسمت سريال تدوين و آماده پخش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او از اين مجموعه به عنوان کمدی نو و جذاب ياد کرد و هم چنين از ادامه تصويربرداری اين سريال تا دهم فروردين ماه خبر داد.

شبکه اول سيما نيز هيچ پاسخ مشخصی مبنی بر پخش نشدن سريال «اشک‌ها و لبخندها» به خبرنگار ايسنا نمی‌دهد و پخش شبکه، تنها به «معلوم نيست» اکتفا کرده است.

مجموعه تلويزيونی «اشک‌ها و لبخندها» به کارگردانی حسن فتحی قرار بود که هر شب ساعت ۲۲ پخش شود و مهدی هاشمی، گوهر خيرانديش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، ليلا اوتادی، هومن برق‌نورد، مهشاد مخبری، کيانوش گرامی، سيدمحسن نقيبيان، سينا رازانی و عباس ظفری در آن بازی می‌کنند. داستان مجموعه «اشک‌ها و لبخندها» درباره‌ی زنی به نام شمسی شالفروش است که در زندان متوجه می‌شود تنها پسرش خسرو درگير کارهای خلاف شده‌ است. شمسی از زندان ۱۵ روز مرخصی می‌گيرد تا با پيدا کردن يک دختر مناسب برای ازدواج با پسرش او را به سر و سامان برساند. بعد از آزادی او سراغ برادرش حشمت که سينمادار قديمی است، می‌رود و دختر او را خواستگاری می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016