جمعه 2 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


اسطوره ی شاملو؛ "غباری طاعونی از آفاق برخاسته است"، مسعود نقره‌کار

احمد شاملو
سی سال پيش در نخستين ماه های استقرار حکومت اسلامی، احمد شاملو، نامدارترين شاعر معاصر ميهن مان "روزهای سياه" و "دوران پر ادباری" را پيش بينی کرده بود که "نهاد تيره" و "غبار طاعونی"اش از همان هنگام آشکار بود. او جسورانه فرياد شد که اين نهاد و غبار: "می‌کوشد پايه‌های قدرت خود را به ضرب چماق و دشنه استحکام بخشد" و هدف اش "کشتار همه متفکران و آزادانديشان جامعه است" ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازتاب ايفای نقش رونالدو در يک فيلم ايرانی در رسانه های خارجی، مهر

موافقت ستاره اسبق تيم ملی فوتبال برزيل برای ايفای نقش در يک فيلم ايرانی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری شينهوا با ارائه گزارشی در اين باره نوشت: "رونالدو" ستاره فوتبال برزيل پيش قراردادی را برای ايفای نقش در يک فيلم ايرانی امضا کرده است.

در همين رابطه "فابيانو فرح" مدير برنامه های رونالدو گفت: قرارداد نهايی در اين خصوص در ماه سپتامبر عقد می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين فيلم داستانی واقعی از زندگی يک دختر فلسطينی است که آرزوی ديدار با رونالدو پيش از فرا رسيدن مرگش در ارودگاه آوارگان فلسطينی را دارد.

به نوشته شينهوا، تهيه اين فيلم برعهده منصور سهراب پور، تهيه کننده سينما و تلويزيون است. سهراب پور در نظر دارد از محمدحسين لطيفی در نقش کارگردان اين فيلم بهره گيرد اما ساير عوامل را از کشورهای ديگر انتخاب کند.

اين فيلم در لبنان ساخته می شود. تصوير برداری اين فيلم از نيمه دوم ماه سپتامبر آغاز می شود.

آسوشيتدپرس نيز با مخابره اين خبر نوشت: "رونالدو"ستاره اسبق فوتبال برزيل قرار است در يک فيلم ايرانی که درباره يک دختر فلسطينی است ايفای نقش کند.

رونالدو که هم اکنون ۳۲ سال دارد و تاکنون سه عمل جراحی را بر روی زانوی خود انجام داده در بخش هايی از اين فيلم به ايفای نقش می پردازد.

به نوشته آسوشيتد پرس، رونالدو که از سال ۲۰۰۰ به عنوان سفير برنامه توسعه سازمان ملل متحد به کشورهای مختلف سفر کرده درسال ۲۰۰۵ يعنی زمانيکه برای رئال مادريد بازی می کرد به کرانه باختری و سرزمين های اشغالی سفرکرد. وی حضوری کوتاه در لبنان خواهد داشت تا در اين فيلم که بر اساس يک سرگذشت واقعی است ايفای نقش کند.

روزنامه ديلی تلگراف چاپ انگليس با ارائه اين خبر نوشت: برنده سابق کفش طلای جهان و ستاره تيم رئال مادريد که هم اکنون ۳۲ سال داشته و برای تيم کورينتيانس در ليگ برزيل بازی می کند، در يک فيلم ايرانی ايفای نقش می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016