یکشنبه 29 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"درباره الی" نماينده سينمای ايران در اسکار شد، ايلنا

هيات معرفی فيلم برگزيده ايرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سينمايی، فيلم «درباره الی»را به اتفاق آراء به عنوان نماينده سينمای ايران در هشتاد و دومين مراسم اسکار برگزيد.


ايلنا :فيلم درباره الی به کار گردانی اصغر فرهادی از سوی بيناد سينمايی فارابی به عنوان نماينده ايران در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ معرفی شد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ،هيات معرفی فيلم برگزيده ايرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سينمايی، فيلم «درباره الی»را به اتفاق آراء به عنوان نماينده سينمای ايران در هشتاد و دومين مراسم اسکار برگزيد.
بر اساس اين گزارش‌اين هيات با توجه به شايستگی های فيلم آخر اصغر فرهادی به لحاظ ساختاری، مضمونی و تکنيکی و همچنين موفقيت های حاصله در سطوح ملی و بين المللی و امکان پخش مناسب در آمريکای شمالی و به اجمال در تمامی جوانب مورد بررسی، «درباره الی» را به اتفاق آراء برای رقابت در بخش اسکار بهترين فيلم خارجی زبان انتخاب کردند.
کمال تبريزی، ايرج تقی‌پور، محمد داودی، مرتضی رزاق کريمی، سيد جمال ساداتيان، کيانوش عياری، علی معلم و امير اسفندياری امسال اعضاء هيات معرفی فيلم ايرانی اسکار بودند.
گفتنی است فيلم درباره الی به کار گردانی اصغر فرهادی ار ميان فيلمهای "بی پولی" ساخته حميد نعمت‌الله، "بيست"ساخته عبدالرضا کاهانی، "ترديد" ساخته واروژ کريم مسيحی انتخاب شده است .
تاريخ اعلام نامزد های اسکار امسال، ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ و تاريخ برگزاری مراسم ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ تعيين شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016