سه شنبه 5 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض امام جمعه خرمشهر به فروش آبزيان حرام، تابناک

فروش محصولاتي از جمله گوشت کوسه و خرچنگ و برخي ديگر از ماهيان و آبزيان حرام گوشت شمال خليج فارس، صداي امام جمعه خرمشهر را درآورده است. به گزارش سايت «تابناک»، آيت الله سيد ابوالحسن نوري، امام جمعه خرمشهر، با ابراز تاسف از فروش اين گونه آبزيان حرام گوشت دريايي، از فرمانداران خرمشهر و آبادان خواست جلوي فروش اين گونه محصولات را بگيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي همچنين از مردم خواست، از مصرف اين گونه آبزيان دريايي حرام گوشت و يا مکروه در بازار ماهي فروشان دو شهر جدا خودداري کنند. از سوي ديگر، برخي از صيادان در گفت وگو با ما اظهار داشتند، کاهش صيد آبزيان حلال گوشت و همچنين ارزاني قيمت و در دسترس بودن فراوان آبزيان حرام گوشت يا مکروه، باعث فروش اين آبزيان شده است.

يکي از مسوولان مرتبط با دريانوردي، در حالي که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار ما گفت: هنگامي که گوشت و ماهي، آنچنان گران مي شود که دسترسي به آن آسان نيست، مردم به اين گونه محصولات حرام گوشت يا مکروه گرايش پيدا مي کنند که خود، هشدار جدي است به تداوم فقر و بدبختي موجود در خرمشهر و آبادان. همچنين برخي از شهروندان خرمشهري با بيان طنز مي گويند: معلوم نشد، اشاره امام جمعه خرمشهر به فرماندار محلي شهر است يا فرماندار ويژه (رئيس جمهور) که در سوم خرداد ماه امسال، خود را فرماندار خرمشهر ناميد و گفت: هم اکنون مي دانم که مشکلات از کجاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016