دوشنبه 3 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درپي استفاده از نام جعلي به‌جاي خليج‌فارس دريك پرواز؛ بهبهاني دستور داد: سرمهماندار يوناني اخراج شود

ايسنا - با دستور وزير راه و ترابري سرمهماندار يوناني هواپيمايي كيش‌اير كه در نمايشگر داخل هواپيما از واژه‌ي جعلي خليج ع ر ب ي استفاده كرده بود، اخراج شد.

به گزارش ايسنا، دكتر حميد بهبهاني تصريح كرد: به عنوان عضو كوچكي از هيات دولت از مسافران با غيرت پرواز كيش‌اير تشكر مي‌كنم.

وزير راه تاكيد كرد: در پاسخ به اين حركت زيباي مردمي به رييس سازمان هواپيمايي كشوري دستور دادم سريعا اين هواپيما زمينگير شود و خدمه ظرف 20 ساعت خاك ايران را ترك كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در ادامه خواستار شد: مسوولان كيش‌اير رسما توبيخ شوند و از مردم شريف ايران در جرايد عذرخواهي كنند كه چرا نمايشگر هواپيما را قبل از استفاده كنترل نكرده‌اند يا به خدمه آموزش لازم را نداده‌اند.

بهبهاني بيان كرد: به شركت‌هاي هواپيمايي كشورهاي جنوب خليج فارس كه به ايران سفر مي‌كنند هشدار داده مي‌شود نام خليج فارس را بايد روي نمايشگرهاي خود نمايش دهند در غير اين صورت مرتبه نخست يك ماه از ورود آن هواپيما به حريم هوايي ايران جلوگيري مي‌شود و در صورت تكرار هواپيما در ايران زمينگير و مجوز پرواز به خاك ايران لغو مي‌شود.

دو شب پيش، پرواز 7081 هواپيمايي كيش‌اير كه از تهران عازم كيش بود در نقشه مسير پرواز خود از نام جعلي به جاي نام مستند و تاريخي خليج فارس استفاده كرد كه مسافران خواستار اصلاح و عذرخواهي شده بودند و سرمهماندار پرواز با برخورد تند مسافران را به بازداشت تهديد كرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016