دوشنبه 3 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فیلم جدید لئوناردو دی‌کاپریو پیشتاز گیشه‌های فروش شد، خبرآنلاین

تریلر روانشناختی «شاتر آیلند» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو جمعه در اولین روز اکران گسترده در آمریکای شمالی 14 میلیون دلار فروخت.

به گزارش خبرآنلاین، چهارمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو در 2991 سینما روی پرده است و انتظار می‌رود بهترین فروش افتتاحیه فیلمی مشترک از این دو سینماگر را رقم بزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




«مردگان»، فیلم قبلی اسکورسیزی و دی‌کاپریو سال 2006 در اولین هفته اکران 8/26 میلیون دلار به دست آورد. آمار دقیق فروش این هفته فیلم‌ها دوشنبه صبح اعلام می‌شود.

امیلی مورتیمر، مارک روفالو، بن کینگزلی، ماکس فون سیدو، میشل ویلیامز و پاتریشیا کلارکسن دیگر بازیگران «شاتر آیلند» هستند که اولین بار در دنیا هفته پیش در بخش خارج از مسابقه شصتمین جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد.

داستان فیلم سال 1954 روی می‌دهد و درباره دو مارشال آمریکایی با بازی دی‌کاپریو و روفالو است که برای تحقیق درباره فرار یک بیمار روانی از بیمارستانی در جزیره دورافتاده شاتر به این جزیره می‌روند. با وقوع توفانی شدید، این دو مارشال در جزیره گیر می‌افتند و ...

«شاتر آیلند» بر مبنای یک رمان معمایی به همین نام نوشته دنیس لهان ساخته شده که سال 2003 منتشر شد. اسکورسیزی و دی‌کاپریو پیش از این در فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی» و «هوانورد» نیز با هم همکاری کرده‌اند.

رده دوم فهرست پرفروشترین فیلم‌های روز جمعه از آن فیلم رومانتیک «روز ولنتاین» به کارگردانی گری مارشال شد که در آن گروهی از ستاره‌های سینما شامل جسیکا آلبا، جنیفر گارنر، آن هاتاوی، جولیا رابرتز و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

«روز ولنتاین» در دومین جمعه اکران 61 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 3665 سینما 6/5 میلیون دلار فروخت.

فیلم فانتزی «پرسی جکسن و خداگونه‌‌ها: سارق آذرخش» به کارگردانی کریس کلمبوس با چهار میلیون دلار فروش در 3396 سینما در رده سوم قرار گرفت. فیلم سه‌بعدی «آواتار» ساخته جیمز کامرون نیز در 2581 سینما 9/3 میلیون دلار فروخت و فیلم چهارم شد.

فیلم ترسناک «مرد گرگ‌نما» با بازی بنیسیو دل‌تورو با 9/2 میلیون دلار فروش در 3223 سینما رده پنجم جدول را از آن خود کرد. فروش این فیلم 70 درصد کمتر از جمعه پیش بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016