شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


ژن ِخودکشی، مسعود نقره‌کار

مسعود نقره‌کار
خودکشی در ايران به مرحله‌ی هشدار و بحران رسيده‌است. آن‌چه طی سال‌های اخير بر عوامل شناخته‌شده‌ی بروز و گسترش خودکشی افزوده‌شده، پديده‌ی ژن خودکشی‌ست. پرسش اين است، اگر ژن و عامل وراثت سبب خودکشی شود باز هم قربانی خودکشی "مشمول عذاب خداوندی" خواهد شد؟! ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيري يك زورگير زن در پايتخت كه با قمه به پليس حمله كرد!، ايسنا

يك سارق زورگير زن در پايتخت دستگير شد.

سرهنگ ترابي، سركلانتر پنجم تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جزئيات اين خبر اظهار كرد:‌ ماموران پليس پس از دريافت گزارشاتي مبني بر وقوع كيف قاپي و چند فقره زورگيري در سطح پايتخت دستگيري سارقان را در دستوركار خود قرار دادند.

وي ادامه داد:‌ پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي متهمان را كه يك زن و دو مرد بودند در يك بازار در خيابان زرند شناسايي كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرهنگ ترابي ادامه داد: با محاصره اين سارقان يك تن از آنها كه يك زن 25 ساله بود به وسيله يك قمه دو دم به نيروهاي پليس حمله كرد كه ماموران وي را دستگير كردند اما دو تن ديگر از سارقان كه مرد بودند از اين فرصت استفاده كرده و متواري شدند.

وي خاطرنشان كرد:‌اين سارقان زورگير در برخي موارد با سوار كردن مسافر و انتقال طعمه‌هاي خود به يك مكان خلوت اقدام به زورگيري مي‌كردند.

به گفته سركلانتر پنجم تهران بزرگ، ماموران پليس 24 كيف زنانه و شناسنامه را از اين متهم كشف كردند و تلاش براي دستگيري دو متهم ديگر اين پرونده ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016