یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون اداری مالی دانشگاه تهران: تالار مولوی متعلق به دانشگاه تهران است و بايد با اولويت اين دانشگاه مورد استفاده قرار گيرد، ايسنا

معاون اداری مالی دانشگاه تهران گفت: نمی‌خواهيم مانع اجرای برنامه‌های هنری در تالار مولوی شويم بلکه قصد داريم که اين مجموعه در اولويت مورد استفاده دانشجويان دانشگاه قرار گرفته و يک مديريت فرهنگی قوی بر آن اعمال شود که با قول مساعد جهاد دانشگاهی قرار است اين دو دغدغه ما برطرف شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دکتر محمد حسين مقيمی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی فرهنگی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به کاربرد هنری تالار مولوی دانشگاه تهران، گفت: اين تالار مشکل مديريتی دارد که ما راجع به اداره کردن آن بحث داشتيم.

وی تاکيد کرد: با توجه به اينکه دانشگاه تهران خود دارای معاونت فرهنگی است، معتقديم که دانشگاه تهران می‌تواند اين فضاها را اداره کند.

مقيمی با بيان اينکه دانشگاه تهران برای اعمال سياست‌های فرهنگی خود می‌تواند از فضای تالار مولوی بهتر استفاده کند، گفت: امکاناتی که مربوط به دانشگاه تهران است بايد با اولويت دانشگاه تهران مورد استفاده قرار گيرد، در صورتی که در شرايط فعلی اينگونه نيست.

وی تصريح کرد: اولويت فعاليت‌های برون دانشگاهی فرهنگی دانشگاه با اساتيد و دانشجويان‌ اين دانشگاه است و به هر حال مجموعه تالار مولوی متعلق به دانشگاه تهران است و بايد با اولويت دانشگاه تهران مورد استفاده قرار گيرد.

معاون اداری مالی دانشگاه تهران در پايان خاطرنشان کرد: هنرمندان نگران نباشند، نمی‌خواهيم مانع از اجرای برنامه‌های هنری شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016