چهارشنبه 19 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شبنم قلی‌خانی: حضور بازیگران چهره در تئاتر به نفع بازیگر است، خبرآنلاین

نشست فرهنگی کافه خبر با حضور عوامل نمایش «کا» برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، نشست فرهنگی کافه خبر با حضور عوامل نمایش «کا» صبح روز چهارشنبه 19 خرداد برگزار شد. در این نشست رحمت امینی، کارگردان؛ شبنم قلی‌خانی و رضا صمدپور بازیگران نمایش و رضا آشفته منتقد تئاتر حضور داشتند.

در ابتدای این نشست بحث حضور بازیگران چهره در تئاتر و روندی که در سال‌های اخیر در نمایش‌ها باب شده است مطرح شد. شبنم قلی‌خانی در این باره گفت: «حضور بازیگران سینما و تلویزیون در تئاتر به نفع این بازیگران است چرا که فرصت تجربه رویا‌رویی مستقیم با تماشاگر و بازی زنده را به دست می‌آورند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رحمت امینی هم معتقد است رفت و آمد بازیگران در فضای تئاتر و سینما مقوله متداولی در همه دنیا است و این موضوع هم به نفع تئاتر است و هم به نفع بازیگران. او افزود: «حضور بازیگران چهره در تئاتر می‌تواند به اقتصاد تئاتر و همه‌گیر شدن این هنر کمک کند.»

بنابراین گزارش، رضا صمدپور هم در این باره گفت: «اگر چه در ابتدا حضور خانم قلی‌خانی در این نمایش برایم کمی سؤال‌برانگیز بود، اما در جریان تمرین‌ها به این نتیجه رسیدم که می‌توانیم همکاری خوبی با بازیگران سینما و تلویزیون داشته باشیم. شاید چون آن‌ها ژانر و مخاطبان دیگر را هم می‌شناسند و این در بازی آن‌ها مؤثر است.»

نمایش «کا» نوشته سیاوش پاکراه از 29 اردیبهشت ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016