شنبه 12 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو جامعه‌ مدرسين حوزه علميه قم؛ صدا‌و ‌سيما از استخدام افراد بدحجاب خود‌داری نماید، ايلنا

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن تاكيد بر لزوم جديت دولت و مجلس در برخورد با بدحجابي خواستار عدم استخدام افراد بدحجاب در صدا و سيما شد.

به گزارش ايلنا ،‌آیت‌الله عبدالله خائفی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله حجاب و عفاف،اظهارداشت: حجاب از ضروریات اسلام است و این ضرورت باید محفوظ بماند.

وی ادامه داد: مسئولین امر باید شجاعانه وارد این مسئله شوند و نباید آن را رها کنند، بلکه وظیفه دارند چهره جامعه را اسلامی نمایند، چون نظام، نظام اسلامی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خائفی، پدیده بدحجابی را یکی از آسیب های فرهنگی واجتماعی دانست که نظام اسلامی را تهدید می‌کند، یادآور شد: اگر مسئله نظارت و توجه به حجاب را رها کنیم، فساد و فحشا در جامعه جریان می یابد و نظام اسلامی آسیب می بیند.

عضو جامعه مدرسین حوزه به هدف دشمنان از ترویج بدحجابی درکشور اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان بر اندازی اصل نظام اسلامی است و سعی می کنندآن را به هر شکلی که می‌توانند، تضعیف و نابود کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تصور می‌کردند با حمله نظامی و اقدامات اقتصادی و سیاسی می‌توانند نظام را از بین ببرند، ولی این گونه نشدو بازنده این میدان آنها بودند؛ البته از آنجایی که آنان هرگز آرام نمی‌نشینند به تهاجم فرهنگی روی آورده و تا حدودی نیز موفق شدند.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: آنها از طریق گسترش اعتیاد در میان نسل جوان، ترویج مسائل ضد فرهنگی و اشاعه بدحجابی سعی دارند جامعه اسلامی را به فساد بکشانند تا از این طریق گام بلندی در راستای تضعیف و نابودی نظام اسلامی بردارند!

وی، وظیفه حوزه و بزرگان حوزوی را در مسئله حجاب و عفاف سنگین دانست و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید روش ارشادی داشته و سعی کنند اسلام ناب را بیشتر به مردم معرفی کنند و از مسئولین امر بخواهند به اجرای احکام الهی و ضروریات اسلام اهتمام جدی داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به وظایف دولت و مجلس در عرصه مبارزه با بدحجابی، گفت: دولت و مجلس تاکنون تا جایی که می‌توانستند از طریق فرهنگ‌سازی و ترویج حجاب و عفاف کارهای خوبی انجام دادند، ولی باید جدیت بیشتری داشته باشند و با استفاده از همه امکانات، روش دیگری را در پیش بگیرند و وارد میدان شوند.

وی نقش صدا و سیما را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مهم و تاثیر گذار عنوان کرد و بیان داشت: رسانه ملی نقش فرهنگ‌سازی درجامعه را بر عهده دارد و باید سعی کند ابتدا از خود صدا و سیما شروع کند؛ به گونه‌ای که از استخدام افراد بدحجاب خود داری نماید، همچنین با اشخاص بدحجابی که درآنجا حضور دارند برخورد کند.

خائفی در ادامه یادآور شد: اسلام با هیچ کس تعارف ندارد؛ زیرا برای حفظ اسلام واحکام الهی خون اباعبدالله الحسین(ع) و جوانان این نظام و انقلاب ریخته شده است؛ بنابراین نباید با سهل انگاری و بی توجهی برخی، موجبات تضعیف نظام و انقلاب را فراهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام راحل در راستای حفاظت و صیانت از اسلام گفتند«تا آخرین قطره خون می ایستم تا اسلام پیاده شود و زمانی که بخواهند دست من را ببوسند تا اسلام را از بین ببرند یا تضعیف کنند، من این دست را قطع می کنم، ولی نمی گذارم اسلام تضعیف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016