شنبه 12 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجسمه‌های سرقتی دوباره ساخته می‌شوند، فارس

شهردار منطقه 6 گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران از سازند‌گان مجسمه‌های سرقتی شهر تهران خواسته‌ است دوباره آن مجسمه‌ها را بسازند.

مصطفی سلیمی با اشاره به سرقت تعدادی از مجسمه‌های شهر تهران در سه ماهه اول سال جاری گفت: سه مجسمه به سرقت رفته در منطقه 6 شهرداری تهران قرار داشت.

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران با سازندگان مجسمه‌های به سرقت رفته تماس گرفته است، گفت: قرار است دوباره این سازند‌گان مجسمه‌ها را بسازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمدباقر قالیباف نیز، روز اول خرداد ماه با بیان اینکه دستگیری کسانی که اقدام به دزدیدن مجسمه‌های سطح شهر کرده‌اند بر عهده نیروی انتظامی است و شهرداری همکاری‌های لازم را با آنها انجام می‌دهد، گفته بود: سازمان زیباسازی شروع به ساخت مجسمه‌های جدید برای رفع خلا موجود کرده است.

سه ماه از اعلام خبر سرقت‌ مجسمه‌های پایتخت می‌گذرد. خبری که نه تنها هنرمندان تجسمی بلکه شهروندان تهرانی را نیز با شوک مواجه کرد. مخصوصا زمانی که برخی از مسئولان و مجسمه‌سازان عنوان کردند ‌این آثار به دلیل سنگینی باید توسط جرثقیل حمل شوند. ‌اینکه مجسمه‌هایی در مکان‌های عمومی و پرترددی مثل پارک ملت، پارک‌ایرانشهر، بلوار استاد معین و... در‌ایام نوروز و چند ماه اخیر به سرقت رفته‌ باشند و بعد از چند هفته خبر سرقت آنها منتشر شود اتفاق نادر و عجیبی است.

این‌ها در حالی است که حتی فیلم‌های از این دزدی‌ها وجود دارد.

محمدجواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران 12 اردیبهشت ماه در گفت‌وگویی از ضبط فیلم سرقت یکی از مجسمه‌های ربوده شده شهرداری توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک خبر داده و گفته بود: ضبط ‌این فیلم و دیگر پی‌گیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران کمک بزرگی به باز شدن گره سرقت مجسمه‌های شهر تهران می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016