جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهران مدیری: مدتهاست غمگینم، آفتاب

به تازگی وقتی خبرنگار یکی از هفته‌نامه‌های معتبر به پشت صحنه سریال مهران مدیری رفته و نتوانسته با او گفت‌و گویی بگیرد، مدیری خبرنگار هفته‌نامه فوق را صدا زده و گفته: «دلگیر نباشید از من، من این روزها خوب نیستم.»

پارس توریسم نوشت: به تازگی وقتی خبرنگار یکی از هفته‌نامه‌های معتبر به پشت صحنه سریال مهران مدیری رفته و نتوانسته با او گفت‌و گویی بگیرد، مدیری خبرنگار هفته‌نامه فوق را صدا زده و گفته: «دلگیر نباشید از من، من این روزها خوب نیستم.»

مدیری در ادامه می‌گوید: «مدت‌ها است غمگینم. اصولا این روزها زیاد خوب نیستم. در یک فرصت مناسب با هم پنجاه صفحه گپ می‌زنیم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهران مدیری به روایت حامد بهداد

حامد بهداد که از دوستان نزدیک مدیری است سال گذشته در گفت‌و گویی با «نسل امروز» و در بخش‌هایی از مصاحبه درباره مهران مدیری گفته بود: «مثل مهران مدیری هرگز نمی‌توان پیدا کرد. مهران یک آدم خجالتی، ماخوذ به حیا و کم حرف است. من نمی‌فهمم آن مهران مدیری جلوی دوربین کیست؟ این مهران کیست؟»

بهداد در ادامه گفته: «چند وقت پیش مهران را دیدم. فهمیدم او سه سال در جبهه جنگیده. من این را نمی‌دانستم. شگفت زده شدم. نمی‌دانم این آدم‌ها برای چه به جبهه رفتند، اما یک دلیل خیلی بزرگ دارند؛ ایران. یک دلیل بزرگتر هم مادر است. دفاع از سرزمین‌مان در حافظه تاریخی ماست. دفاع از مرز‌و ربوم کشورمان و من تازه فهمیدم که یک وجه از وجوه مهران چه چیزی دارد که من ندارم؛ پختگی حاصل از جنگ. او جمله خیلی قشنگی گفت: «وقتی جنگ را ببینی یک شبه صد ساله می‌شوی!» من این حرف را قبول دارم. این حرف را می‌فهمم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016