جمعه 15 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاري تورهاي تهران‌گردي و طبيعت‌گردي با هدف تقويت زبان انگليسي، ايسنا

تورهاي تهران‌گردي و طبيعت‌گردي به زبان انگليسي براي گردشگران ايراني به ابتكار يك مجري تورهاي آموزشي و سرگرمي راه‌اندازي مي‌شود.

افسانه پرچكاني ـ مجري برپايي تورهاي يك‌روزه‌ي تقويت زبان انگليسي ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در اين تورها كه به مقصد بناها و كاخ ـ موزه‌هاي تاريخي تهران و برخي مناطق تاريخي كشور برگزار مي‌شود، از يك مربي مسلط به زبان انگليسي كه درباره‌ي آثار تاريخي نيز اطلاعات كافي دارد، استفاده مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شركت‌كنندگان، در جريان اين تور تمام اطلاعات را به زبان انگليسي دريافت مي‌كنند و بايد با اين زبان با يكديگر ارتباط برقرار كنند.

او تور تقويت زبان انگليسي را از مجموعه تورهاي آموزشي و سرگرمي دانست كه با هدفي متفاوت براي علاقه‌مندان سفر طراحي شده است و افزود: شايد برخي آموزشگاه‌ها، تورهايي را به زبان خارجي برگزار كرده باشند، اما براساس اطلاعاتي كه داريم، گمان نمي‌كنم آژانس ديگري پيش‌تر چنين تورهايي را با هدف تقويت زبان انگليسي برپا كرده باشد. ما با تعدادي از فعالان گردشگري در اين‌باره صحبت كرديم كه به اعتقاد آن‌ها، اين كار، ابتكاري جديد در مجموعه تورهاي آموزشي ـ سرگرمي داخل كشور است.

اين فعال گردشگري درباره‌ي اين‌كه حضور در اين تورها براي چه سطحي از زبان‌دان‌ها برنامه‌ريزي شده است؟ بيان كرد: چون براي نخستين‌بار چنين توري برپا مي‌شود، دقيقا نمي‌دانيم دانش افراد شركت‌كننده در اين تورها در چه سطحي است؛ ولي مربي انتخاب‌شده به حد كافي براي ارتباط با شركت‌كنندگان در هر سطحي از دانش زبان انگليسي، تسلط دارد.

پرچكاني ادامه داد: البته معمولا هدف اين تورهاي آموزشي، گروه‌هاي دانشجويي هستند؛ اما در اين تورها امكان حضور براي تمام علاقه‌مندان وجود دارد تا با قرار گرفتن در فضايي متفاوت، زبان انگليسي خود را تقويت كنند.

وي درباره‌ي هدف از راه‌اندازي اين تورها، توضيح داد: معمولا بيش‌تر ما زبان‌هاي خارجي را خوب دريافت مي‌كنيم؛ اما در مرحله‌ي بيان كردن به‌دليل قرار ‌نگرفتن در فضاي خاص، با مشكل مواجه مي‌شويم. بنابراين قصد داشتيم با طراحي اين تور آموزشي ـ سرگرمي، فضايي را براي تسلط بيش‌تر علاقه‌مندان به حوزه‌ي گردشگري بر زبان‌هاي خارجي ايجاد كنيم.

اين مجري راه‌اندازي تورهاي آموزشي ـ سرگرمي اضافه كرد: براي راه‌اندازي تورهاي ديگري با هدف آموزش و سرگرمي مانند «عكاسي در طبيعت»، «سفال‌گري»، «نجوم»، «كوه‌پيمايي»، «اعتماد به نفس، فن بيان و مديريت زبان» و «فرش دست‌باف» برنامه‌ريزي كرده‌ايم؛ اما اكنون تور تقويت زبان انگليسي و تور قايق‌راني (رفتينگ) در آب‌هاي خروشان رودخانه‌ي ارمند را برگزار مي‌كنيم و هدف از اجراي اين تورها، صرفا آموزشي و سرگرمي است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016