شنبه 6 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروهی برای حذف مخالفان خود پشت رهبری پنهان می​شوند، خبرآنلاین

افشین علاء تاکید کرد گروهی برای حذف مخالفان خود پشت سر ارزش‌ها و رهبری مخفی می​شوند.

این شاعر در گفت​و​گو با خبرآنلاین، به تشریح گلایه‌هایش در دیدار شاعران با رهبر انقلاب پرداخت. وی رفتار افراطی برخی با هنرمندان را جزو بدترین اتفاقات این روزها ارزیابی کرد. او در این مورد گفت: «جریانی در حال حاضر تصمیم گرفته نظام را از بسیاری از سرمایه‌هایش به بهانه‌های واهی محروم کند و اگر می‌بینید که خواص و هنرمندان و اهل قلم در وقایع اخیر جزو منتقدین و معترضین قرار گرفتند بخاطر مشکوک بودن نسبت به این پدیده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او اضافه کرد: «این طور نیست که تبلیغ شود منتقدین و معترضین با نظام و رهبری مشکل دارند. خیلی‌ها متاسفانه خودشان را پشت رهبری مخفی کردند برای اینکه نمی‌توانند هم آورد منتقدان به خودشان باشند. چرا که منتقدان آنها هم پشتوانه دینی و هم پشتوانه انقلابی و هم پشتوانه فکری عمیقی دارند و هنرمندان برجسته‌ای در میان آنها هستند و حتی روحانیون زیادی در بین آنها وجود دارد.»

شاعر برجسته ادبیات کودک و نوجوان با اشاره به غیبت برخی هنرمندان انقلاب در برخی جلسات رسمی گفت: «همین عده هستند که باعث شدند افرادی که در هر حال و با همه توان، خود را متعلق به نظام می‌دانند تصمیم گرفتند در هیچ برنامه رسمی و دولتی حضور نداشته باشند اما من نمی‌خواستم دیدار با رهبری جزو این برنامه‌ها محسوب شود، چون شخصیت و موقعیت و محبتی که ایشان به هنرمندان دارند و متقابلا علاقه‌ای که هنرمندان به ایشان دارند در کنار اشراف ایشان به مسایل و اخلاص و جانبازی که برای حفظ این نظام و ارزش‌ها داشته و دارند، بر هیچ کس پوشیده نیست.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016