پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قیمت کتاب در فروش آن بی‌تاثیر است! - اُفت فروش کتاب نسبت به پارسال، مهر

مدیرعامل شرکت تعاونی توزیع کنندگان کتاب تهران با تاکید بر بی‌تاثیر بودن قیمت کتاب در فروش آن، از اُفت فروش کتاب در 5 ماهه اول سال 89 نسبت به ماه‌های مشابه در سال گذشته خبر داد.

امیر صفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سابقه 12 ساله شرکت تعاونی توزیع‌کنندگان کتاب تهران درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: شرکت ما در سال 73 و با نام "هیئت مراکز پخش" با هدف دفاع از منافع صنفی توزیع‌کنندگان کتاب فعالیت خود را آغاز کرده بود با این حال در سال 77 ثبت قانونی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: شرکت تعاونی توزیع‌کنندگان کتاب اولین و تنها مرکز صنفی توزیع‌کنندگان کتاب است که با مجوز رسمی وزارت ارشاد ثبت قانونی شده است و همچنان با هدف دفاع از منافع صنفی اعضا مانند اتحادیه توزیع‌کنندگان کتاب و طبق موضوع اساسنامه تعاونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت تعاونی توزیع کنندگان کتاب تهران درباره میزان و رقم کتاب‌های توزیع شده توسط این شرکت در سال جاری گفت: طبق آمار 5 ماهه اول سال 89 نسبت به ماه‌های مشابه سال گذشته موسسات عضو کاهش فروش راه متذکر شده‌اند.

صفرزاده با اشاره به نحوه تعامل شرکت متبوعش با ناشران، اضافه کرد: اعضای شرکت تعاونی توزیع کنندگان کتاب تهران از ناشران باتجربه و پرسابقه‌اند و تعاونی توزیع با همه مراکز صنفیِ همسو ارتباط تنگاتنگ دارد.

وی همچنین قیمت کتاب را در فروش آن بی‌تاثیر دانست و درباره دیگر مشلات مرتبط با توزیع کتاب هم گفت: در رابطه با شبکه توزیع کتاب هیچ مشکلی وجود ندارد. مشکل اصلی عدم تقاضا برای خرید کتاب است که علت آن هم نبود سرانه در سبد خرید خانواده است. کاهش فروش هم از دیگر مشکلات این حوزه است که در نتیجه افزایش هزینه‌های پخش کتاب حاصل می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016