پنجشنبه 18 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زلزله 4 بار زنجان را لرزاند، ايسنا

مديرکل مديريت بحران استان زنجان گفت: وقوع زمين لرزه‌هاي روز گذشته در استان زنجان، هيچ گونه خسارت مالي و جاني در پي نداشته است.

محمدرضا براتي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه روز گذشته ‌٤ زمين لرزه استان را لرزاند، افزود: ساعت ‌١٠ و ‌١٠:5 روز گذشته ‌٢ زمين لرزه به قدرت ‌٣/٤ ريشتر و ‌٦/٢ ريشتر در شهرستان‌هاي رودبار و کوهين قزوين به وقوع پيوست که ساكنان شهرستان‌هاي طارم و زنجان آن را احساس کردند.

وي گفت:2 زمين لرزه ديگر نيز در ساعات ‌١٤:32 و ‌١٤:33 به قدرت ‌٥/٢ ريشتر در نزديکي زنجان به وقوع پيوست که طبق گزارش‌هاي، مرکز اين زمين لرزه‌ها شمال‌غرب استان گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براتي با اشاره به وقوع زمين لرزه ‌٣/٤ ريشتري در شهرستان رودبار گيلان، گفت: با توجه به عمق کم اين زمين لرزه، در شهرستان طارم نيز اين زلزله احساس شد اما خوشبختانه تاکنون گزارش مبني بر ايجاد خسارت از منطقه گزارشي نشده است.

وي تاکيد کرد که در پي اين حادثه خسارتي مالي و جاني گزارش نشده است و وضعيت در مناطق مختلف استان عادي است.

براتي با بيان اينکه در يک‌ماه گذشته ‌١٠٠ زمين لرزه در اطراف استان زنجان ثبت شده است، اظهار کرد: استان براي مقابله با هرگونه حادثه‌اي در آمادگي کامل بسر مي‌برد و شهروندان استان نبايد در اين رابطه نگراني خاصي داشته باشند.

وي برگزاري مانورهاي مختلف امدادرساني از سوي ارگان‌هاي ذي ربط را در راستاي آماده كردن نيروها برشمرد و افزود: هماهنگي بين بخشي مطلوب است، اما مشکل اصلي، زمان امدادرساني در مواقع ضروري، کمبود امکانات و تجهيزات لجستيكي و وسائط نقليه سنگين است.

مديرکل مديريت بحران استان زنجان، نبود بالگرد را يکي ديگر از مشکلات اين استان عنوان كرد و افزود: يکي از اصلي‌ترين امکانات امدادرساني، وجود بالگرد در مواقع بحراني است که متاسفانه در استان چنين شرايطي موجود نيست. نيروها در آمادگي کامل قرار دارند اما بايد پذيرفت که بدون لوازم مورد نياز، نيروها نمي‌توانند به نحو احسن انجام وظيفه كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016