سه شنبه 6 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌آقا دوباره زنده می‌شود، خبرآنلاین

موسسه گل‌آقا با آغاز دوره جدید فعالیت در حوزه نشر کتاب، رمان‌های نوجوان را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه گل‌آقا به‌زودی دوره جدید فعالیت در عرصه نشر کتاب‌های کودکان و نوجوانان را آغاز می‌کند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری نشر موسسه گل‌آقا، در دوره جدید تمرکز اصلی بر ادبیات کودک و نوجوان جهان خواهد بود و تعدادی از برترین آثار ادبی حوزه ادبیات کودک و نوجوان ترجمه و منتشر می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در انتخاب آثار برای ترجمه علاوه بر آن که توجه اصلی به جدیدترین داستان‌های مربوط به کودک و نوجوان است، بیشترین سهم به رمان‌های گروه سنی نوجوان اختصاص یافته است.

شورای سیاستگذاری نشر موسسه گل‌آقا حضور عنصر سرگرمی‌سازی را یکی از ملاک‌های عمده در گزینش کتاب‌ها قرار داده و به همین دلیل تعدادی از جدیدترین رمان‌های ژانرهای طنز و فانتزی جهت ترجمه، انتشار و عرضه به بازار کتاب انتخاب شده‌اند. اغلب این آثار برنده جوایز معتبر بین‌المللی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان جهان بوده‌اند و یا در کشورهای مختلف در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های یک دهه اخیر قرار گرفته‌اند.

بخش انتشارات موسسه گل‌آقا پیش از این نیز در حوزه ادبیات نوجوان فعالیت داشته و مجموعه 3 جلدی «بچه ها من هم بازی و کتاب‌هایی مانند کلک مرغابی، شغال خرسوار و چگونه ترنج دانشمند شد» را وارد بازار کتاب کشور کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016