پنجشنبه 15 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آموزش جنگ نرم به مدیران زن - تنظیم خانواده از دروس دانشگاه حذف می شود، مهر

مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دوره آموزشی حکمت و معرفت در حوزه مقابله با جنگ نرم برای اساتید معارف دانشگاهها و مدیران زن در دستگاههای مختلف برگزار شد.

زهره لاجوردی در گفتگو با خبرنگار مهر ادامه داد: این دوره آموزشی برای مجهز شدن مخاطبان به سلاح بصیرت طراحی شد.

وی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی کوتاه مدت سعی بر آگاه سازی و مدیریت زنانی داریم که در دستگاهها و وزارتخانه های مختلف مسئولیتی بر عهده دارند زیرا معتقدیم وقتی این زنان آموزش دیده و توانمند شوند این آموزش در برنامه ریزیها و تصمیمگیریهای آنان تاثیر داشته و در همان نهاد دولتی نیز این آموزشها را برای سایر کارکنان اجرا می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده با اشاره به حذف واحد تنظیم خانواده از دروس دانشگاهی گفت: کتابی در حال تدوین است که به جای دو واحد تنظیم خانواده در دانشگاهها تدریس شود. این واحد درسی جدید ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه کتاب تدوین شده هم برای دانشجویان مرد و هم دانشجویان زن تدریس خواهد شد افزود: هنوز محتوای این کتاب نهایی نشده ولی در آن به صورت گسترده و جامع به موضوع تحکیم خانواده پرداخته شده است. تنظیم خانواده تنها یک بخش از اهداف ماست اما این کتاب روابط بین زن و مرد و این که چگونه این روابط باید موجب تحکیم خانواده شود را آموزش می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016