یکشنبه 25 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وبلاگ ترانه علیدوستی مسدود شد، خبرآنلاین

بعد از حمایت ترانه علیدوستی بازیگر سینما از سخنان اصغر فرهادی در شب جشن سینمای ایران وبلاگ او از دسترس مخاطبان خارج شد.

به گزارش خبرآنلاین، علیدوستی مدتی بعد از اظهارات فرهادی، کارگردانی که تجربه سه همکاری سینمایی با او داشته،​ مطلبی در دفاع از او روی وبلاگ خود قرار داد و نوشت: « حرف حق... قضاوت این که حرفی حق هست یا نه شاید کار هر کسی نباشد، اما این که انسان‌ها حق دارند حرف بزنند را به قول خودش، یک بچه‌ پنج ساله هم می‌فهمد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه نوشته او آمده: «این چند خط هنوز هم شاید تکاندن غبار از این صفحه به حساب نیاید. چرا که غبار این اطراف بوی گند همین نگفتن‌ها را می‌دهد. نگفتن‌هایی که از ریخت می‌اندازندت. این چند خط شاید فقط صدای چهار تا استخوان است که زیر بار این همه حرفی که نتوانستیم بگوییم و نتوانستیم بشنویم خرد می‌شوند. این چند خط معنی طرفداری و نرخِ وسطِ معرکه و لشکرکشی نمی‌دهد. این چند خط افاضاتی در باب تعیین حقوق فیلمساز و هنرمند نیست. این چند خط، حیرت است. وحشت است. ناباوری است نسبت به فاصله‌ باور نکردنی میان حقِ «گفتن» و منطقِ «نگفتن».

در بخش دیگری از این نوشته آمده: «خشم است به نفع هر آن چیزی که قرار است بشود اسم حق -اسم حرف- رویش گذاشت. همدردی است از طرف هر کسی که ناحق شنیدن را درک کرده، با کسی که به تازگی ناحق شنیده و من، لااقل من، خبر دارم که روزی پامال کردن حق برایش درد بزرگی بود.»

بعد از مسدود شدن وبلاگ علیدوستی متنی که روی آن قرار گرفته به این شرح است: « این وبلاگ به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود شده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016