سه شنبه 30 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش دوباره به جان جنگل های رودبار گیلان افتاد، ایلنا

با گذشت یک هفته، دوباره آتش سوزی در جنگل های شهرستان رودبار استان گیلان جان گرفت.

آتش سوزی که ازهفته گذشته در جنگل های درفک در منطقه سی دشت و همچنین جنگل های جمشیدآباد ، نقله بر و حلیمه جان آغاز شده بود با بارش باران اندکی که در اواسط هفته گذشته صورت پذیرفت به طور موقت خاموش شد ولی با وزش دوباره بادهای گرم آتش از زیر خاکستر سرکشید وبار دیگر جنگل های سی دشت و حلیمه جان را مورد تاخت وتاز خود قرار داده است ، این درحالی است که اقدامی برای خاموش کردن آتش این جنگل ها در این شهرستان انجام نمی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دراین ارتباط مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، با اشاره به حضور خود تاساعت 17 در مناطق جنگلی رودبار، اظهار داشت: به غیر از 3 نقطه در سی دشت که فقط خاکستر داشت دود می کرد، هیچ آتش سوزی در این منطقه و دیگر جنگل ها به وقوع نپیوسته است.

افشین عزیزی از شهروندان این استان وگردشگران از روشن کردن هرگونه آتش به شدت خودداری بکنند و چنانچه کوچکترین دودی را در مناطق جنگلی گیلان مشاهده کردند بلافاصله مراتب را به شماره تلفن 09666 اطلاع بدهند.

مدیرکل منابع طبیبعی گیلان نیز اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی گیلان به صورت مستمر و شبانه روزی در مناطق جنگلی رودبار حضور دارند تا از وقوع هرگونه آتش سوزی جلوگیری شود.

رحمت الله رحمانی با اشاره به وزش بادگرم در گیلان از مردم خواست تا از روشن کردن هرگونه آتش خودداری کنند و از موهبت الهی طبیعی حفاظت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016