یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت حافظ موسوی با برپايی مراسم بزرگداشت اش، مهر

حافظ موسوی ضمن تقدير از مسئولان موسسه کارنامه که برنامه بزرگداشتی را برای وی تدارک ديده‌اند، با برپايی آن مخالفت کرد و گفت: شخصاً مايل به اينگونه مراسم‌ نيستم و از دوستان موسسه کارنامه خواستم که اين برنامه را برگزار نکنند.
اين شاعر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدير از مسئولان موسسه کارنامه که برنامه بزرگداشتی را برای وی تدارک ديده‌اند، گفت: شخصاً مايل به اينگونه مراسم‌ نيستم و نمی‌توانم با اين چيزها ارتباط برقرار کنم و به همين خاطر از دوستان موسسه کارنامه خواستم که اين برنامه را برگزار نکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: حدود ۴، ۵ سالی است که با تعدادی هنرجو در کارگاه شعر موسسه کارنامه همکاری می‌کنم و قرار بود به بهانه همين همکاری چندساله برنامه‌ای آنجا برگزار شود ولی نه آنگونه که دوستان موسسه اعلام کردند.

حافظ موسوی با اشاره به رايزنی‌هايی که با مسئولان موسسه کارنامه در اين خصوص انجام داده است، گفت: بعد از اين صحبت‌ها قرار شد همان پيشنهاد قبلی عملی شود و برنامه بزرگداشتی نخواهيم داشت تا دوستان نويسنده را هم - که اسمشان به عنوان سخنران اعلام شده بود - برای حضور در اين برنامه زحمت ندهيم.

به گفته وی مراسم مذکور ساعت ۱۶ چهارشنبه هفته جاری (۱ دی) در موسسه کارنامه واقع در خيابان وليعصر، نرسيده به تجريش، رو به روی پمپ بنزين باغ فردوس، کوچه افراز، کوچه انوش، پلاک ۵ برگزار می‌شود.

پيشتر يکی از سايت‌های خبری از مراسم تجليل از حافظ موسوی در موسسه کارنامه خبر داده بود. بر پايه اين خبر قرار بود در مراسم مذکور نگار اسکندرفر و جواد مجابی درباره جايگاه حافظ موسوی در شعر ايران سخنرانی کنند. اعلام حضور نويسندگان، شاعران و مترجمانی مانند محمود دولت‌آبادی، سيمين بهبهانی، آيدا سرکيسيان، محمد شمس لنگرودی، سيدعلی صالحی، شهاب مقربين، ايران درودی، فرزانه طاهری، محمد صنعتی و بابک احمدی از ديگر نکات مورد اشاره در اين خبر بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016