پنجشنبه 14 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سکوت شرکت برق درخصوص حادثه برق گرفتگی دانش آموزان بندرعباسی، مهر

بندرعباس - خبرگزاری مهر: در حاليکه بيش از ۴۰ روز از حادثه برق گرفتگی چهار دانش آموز هنرستان تندگويان در بندرعباس می گذرد اما همچنان شرکت توزيع برق هرمزگان در ارائه نظر کارشناسی اين حادثه سکوت کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، در پی حادثه ۵/۱۰/۸۹ که در اثر اولين بارندگی ۱۰ دقيقه ای در بندرعباس کابلهای برق ارسالی به مناطق مجاور هنرستان تندگويان بندرعباس دچار آتش سوزی شد، چهار دانش آموز اين مدرسه به شدت آسيب ديدند.

در اين خصوص محمد شمسايی مدير هنرستان تندگويان بندرعباس بيان داشت: با وجود مکاتبات اداری به اداره برق متاسفانه تاکنون هيچ نظر کارشناسی از سوی آن اداره ارسال نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اوليای چهار دانش آموز آسيب ديده نيز همچنان منتظر اعلام نظر کارشناسی اداره برق هستند و در گفتگو با خبرنگار مهر از سکوت اداره برق در اين زمينه اظهار تعجب می کنند.

زهرا قاسمی، مادر مهرشاد شجاعی گفت: وضعيت جسمی مهرشاد علی الظاهر خوب است اما از زمان وقوع حادثه وضعيت عصبی مهرشاد دچار مشکل شده به گونه ای که تاکنون از داروی اعصاب استفاده می کند چرا که پزشک وی هم اظهار داشته است صحنه حادثه و فشارهای وارده باعث آسيب ديدگی مويرگهای اعصاب شده به همين خاطر وی از نظر بينايی نيز دچار مشکل شده است.

قاسمی با ابراز گلايه از نحوه عملکرد شرکت برق در اين حادثه خاطرنشان کرد: از اداره برق انتظار می رود پس از اتمام پروژه های برق رسانی توسط پيمانکاران، مهندسين و کارشناسان خبره خود را برای ارزيابی کار انجام شده به محل اعزام کند تا از انجام بدون نقص اين پروژه ها اطمينان حاصل کنند تا چنين حادثه هايی رخ ندهد.

اما دو دانش آموز حادثه ديده ديگر که برای درمان در شهرستان يزد به سر می برند همچنان تحت نظر پزشک معالج خود هستند.

محمد سبوران، پدر همايون سبوران در گفتگو با خبرنگار مهر بيان داشت: پسرم از بيمارستان مرخص شده اما پزشک می گويد تا يک ماه بايد تحت معالجه باشد تا بهبود يابد.

دکتر تقوی پزشک معالج کودکان بستری شده بيان داشت: ۶۰ تا ۷۰ درصد دست همايون کارايی خود را از دست خواهد داد چون عروق اعصاب به شدت آسيب ديده است.

آموزش و پرورش هيچگونه مسئوليتی در اين خصوص نمی پذيرد

اولياء همايون سبوران اظهار داشتند: زمانی که در خصوص حادثه به اداره آموزش و پرورش ناحيه يک بندرعباس مراجعه کرديم معاون آموزش متوسطه به ما گفت شما می توانيد به عنوان يک شهروند از اداره برق شکايت کنيد نه به عنوان يک دانش آموز چون اين حادثه خارج از محيط مدرسه بوده است و ما هيچگونه مسئوليتی را در اين زمينه نمی پذيريم.

مرضيه درويشی، مادر همايون خاطرنشان کرد: از اين حرف دلم شکست چون دوست داشتم وی که به عنوان يک مسئول در آموزش و پرورش کار می کند حداقل با ما ابراز همدردی کند نه اينکه ما را تهديد کند هر چند اين حادثه جلوی در حياط مدرسه اتفاق افتاده است.

زهرا قاسمی، مادر مهرشاد در اين خصوص می گويد: هميشه تصور می کنم اگر اين حادثه زمان تعطيلی مدرسه که همه دانش آموزان از مدرسه همزمان خارج می شوند اتفاق می افتاد يک فاجعه رخ می داد اما متاسفانه مسئولان به راحتی از کنار اين موضوع می گذرند و فقط با يک سری حرفها می خواهند مسئوليت اين گونه حوادث را قبول نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016