چهارشنبه 13 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش برادر مجری مشهور به مصاحبه با صدای آمريکا، انتخاب

سيد محمد حسينی مجری مشهور صدا و سيما چند شب پيش در يک گفت و گوی زنده تلويزيونی در برنامه پارازيت شبکه صدای آمريکا که ارگان رسمی سازمان سيا به حساب می آيد در حالی که پيراهن سبز رنگی به تن کرده بود در اظهار نظری سياسی تمامی مجريان صدا و سيمای جمهوری اسلامی را جزو مخالفين نظام خواند.


خبرگزاری انتخاب (www.entekhab.ir) :
سيد مرتضی حسينی مجری مسابقات و برنامه های تلويزيونی و برادر سيد محمد حسينی مجری سابق صدا و سيما در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بولتن نيوز با اشاره به اقدام اخير برادرش در مصاحبه با شبکه صدای آمريکا گفت: متاسفانه در اين چند روز اخبار مصاحبه برادرم را با شبکه VOA از برخی از دوستانم شنيده اما هنوز نتوانسته ام با برادرم ارتباطی برقرار کنم و دليل اين کار را از او بخواهم .وی مدت زيادی است که هيچ گونه تماس و ارتباطی با خانواده و دوستان خود در ايران نداشته است و همه ما نگران دام اين شبکه ها برای او هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسينی در ادامه افزود:متاسفانه خانواده و شخص من مخالف رفتن وی به خارج از ايران بوديم چرا که می دانستيم آنها از يک مجری برنامه های تلويزيونی تنها صرف کار مجری گری انتظار ندارند و قطعا او را وارد مسائل سياسی و حاشيه ای ميکنند.

البته او مدتی را در دبی صرفا به کار اقتصادی مشغول بود ولی نمی دانم چه طور سر از اين شبکه ها درآورده است.

مجری برنامه های شبکه سوم سيما همچنين در واکنش به اظهارات برادرش که در برنامه پارازيت شبکه صدای آمريکا از مخالفت مجريان صدا و سيما با آرمان های نظام سخن گفته بود، تصريح کرد: صدا و سيمای جمهوری اسلامی يکی از پاک ترين نهاد ها و سازمان های کشور است که افراد مومن و متعهد زيادی در آن فعاليت ميکنند که در يک فضای صميمی و به دور از هر گونه سياست زدگی به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند.

مجريان صدا و سيما هم مثل ديگر کارکنان اين سازمان از معتقد ترين افراد به آرمان های نظام هستند و حاضر نيستند يک وجب از خاک کشورشان را با ميليون ها تومان پول عوض کنند و اينکه هرکس چه برادر بنده و يا هر کس ديگر بخواهد در هر جای دنيا با اظهاراتی سطحی اين مسائل را زير سوال ببرد قطعا از دايره انصاف و عدالت خارج شده است.

سيد مرتضی حسينی در پايان تصريح کرد: بايد همه ما صداقت را به عنوان يک اصل جدی در زندگی خود قرار دهيم و يادمان نرود که چه کسانی باعث شهرت و محبوبيت ما می شوند و اگر روزی مردم از ما روی برگردانند ديگر آن روز روز پايان عمر حرفه ای ماست، پس نبايد برای دلخوشی يک عده سودجو و منفعت طلب که پيوسته در فکر ضربه زدن به نظامی هستند که افتخارش پيروی از ائمه اطهار (ع) است قدمی برداريم.

گفتنی است سيد محمد حسينی مجری مشهور صدا و سيما چند شب پيش در يک گفت و گوی زنده تلويزيونی در برنامه پارازيت شبکه صدای آمريکا که ارگان رسمی سازمان سيا به حساب می آيد در حالی که پيراهن سبز رنگی به تن کرده بود در اظهار نظری سياسی تمامی مجريان صدا و سيمای جمهوری اسلامی را جزو مخالفين نظام خواند.

همچنين اين شبکه (صدای آمريکا A.O.V) که از هر شيوه ای برای جبران کمبود شديد مخاطب استفاده می کند، مدتی است متوسل به عناصر لوده و لمپن شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016