شنبه 23 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهروز افخمي را به برج ميلاد راه ندادند، ایلنا

از حضور بهروز افخمي(كارگردان فيلم فرزند صبح) در سالن همايش‌هاي برج ميلاد جلوگيري به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، شب گذشته(22 بهمن) درحاليكه بهروز افخمي(كارگردان فيلم سينمايي فرزند صبح) كه قصد داشت در هنگام نمايش فيلم جدايي نادر از سيمين در سالن همايش‌هاي برج ميلاد حضور پيدا كند و اين فيلم را همراه با كارگردان و عوامل فيلم تماشا كند؛ مسئولان حراست برج ميلاد؛ وي را به برج راه نداده و از حضور وي به سالن سينما جلوگيري به عمل آوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دوشبنه(18 بهمن) بهروز افخمي با فيلم فرزند صبح در سالن‌ همايش‌هاي برج ميلاد حضور پيدا كرده بود و پس از نمايش فيلم كه با انتقادهاي بسياري همراه بود؛ نشست مطبوعاتي پرحاشيه‌اي را با حضور خبرنگاران برگزار كرده بود، لذا شايد امتناع از حضور اين كارگردان در برج ميلاد به همين دليل بوده باشد.

به هر روي شايد در تاريخ جشنواره‌هاي سينمايي؛ اين نخستين باري باشد كه از حضور يك كارگردان باتجربه ولو آنكه تماشاگران، مديران و منتقدان فيلم وي را نپسنديده باشند، ممانعت به عمل آورده و اجازه‌ي ورود به وي نداده باشند.

اما باوجود حاشيه‌اي كه براي نمايش فيلم جدايي نادر از سيمين رخ داد؛ اين فيلم دركنار گزارش يك جشن ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا با استقبال تماشاگران و منتقدان همراه شد و در زمان نمايش اين 2 فيلم؛ تمامي ظرفيت طبقه همكف و بالكن برج ميلاد تكميل شده بود و عده‌ بسياري به صورت ايستاده و يا از روي پله‌ها فيلم را تماشا مي‌كردند.

نشست نقد و بررسي اين دو فيلم نيز با هيجان بسياري همراه شد و جزو جذاب‌ترين نشست‌ها در طول برگزاري نمايش‌ها بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016