سه شنبه 9 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد ورشوچی بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون درگذشت، ايلنا

پيکرمحمد ورشوچی چهارشنبه نهم فروردين از بيمارستان پارس به منزل شخصی اش منتقل شده است و فردا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

ايلنا: محمد ورشوچی بازيگر پيشکسوت سينما تئاتر و وتلويزيون در دهه هشتم زندگی اش بدرور حيات گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا جعفر راز پوش از هنرمندان همکار و از دوستان ورشوچی با تاييد اين خبر گفت : آن مرحوم روز گشته و به علت شکستگی ناحيه پا به بيمارستان پارس منتقل و بستری شد اما در نيمه شب امروز با تماس همسر آن هنرمند فقيد مطلع شديم که درگذشته است.
وی درباره مراسم بزرگداشت مرحوم ورشوچی نيز گفت: پيکر آن هنرمند فقيد فردا چهارشنبه نهم فروردين از بيمارستان پارس به منزل شخصی اش منتقل شده و سپس در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.
محمد ورشوچی در سال ۱۳۰۴ در تهران بدنيا آمد آغاز فعاليت هنری محمد ورشوچی از تئاتر مدرسه (کلاس چهارم) بود. فعاليت حرفه‌ای وی از تئاتر مينا آغاز شد. او با همکاری دوستش نعمت‌الله گرجی يک گروه تئاتر تاسيس نمود و با اين گروه به شهرهای مختلف سفر کرد و به اجرای نمايش پرداخت. بعدها به دعوت احمد رحيمی به تئاتر جامعه باربد رفت و بيست سال در آنجا فعاليت نمود. او بعدها به سينما و تلويزيون نيز راه يافت آخرين کار ورشوچی احتمالا تئاتر چنگال در چنگال بود. ورشوچی از سال ۸۲ عملاً از صحنه دور بوده‌است محمد ورشوچی در ۸۶ سالگی با بيش از ۵۰ سال بازيگری درگذشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016