یکشنبه 14 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شماره‌گذاري‌٥/١ ميليون خودرو و صدور ‌٧/١ ميليون گواهينامه سال گذشته در كشور

ایسنا - رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در سمنان اعلام كرد : در سال 89، يك ميليون و 500 هزار خودرو شماره گذاري و نزديك به يك ميليون و 700 هزار گواهينامه در كشور صادر شد.

به گزارش سرويس «شهري» ايسنا، سردار اسكندر مومني در نشست اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي استان سمنان از شماره گذاري 5/1 ميليون خودرو و صدور نزديك يك ميليون و 700 هزار گواهينامه در سال 89 در سطح كشور خبر داد و تاكيد كرد: اين تعداد شماره گذاري خودرو و صدور گواهينامه نشان دهنده افزايش حجم تردد مي‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ترافيك را يك مقوله ملي و بين بخشي دانست و اظهار كرد: در برقراري انضباط ترافيكي مناسب در كشور30 دستگاه دخيل هستند.

وي با بيان اينكه در بروز سوانح رانندگي انسان، خودرو و جاده نقش هم افزايي دارند، گفت: در نگاه مدرن به مقوله ترافيك هر يك از اين عوامل بين 80 تا 90 درصد در ايجاد حوادث رانندگي تاثيرگذار هستند.

مومني به بهبود خدمات‌رساني به مصدومان حوادث رانندگي اشاره كرد و اظهار داشت: ميزان مرگ و مير حين انتقال مصدومان از 70 درصد به 49 درصد كاهش يافته است.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي خاطر نشان كرد: متاسفانه به رغم توسعه فعاليت‌هاي پليس و ديگر دستگاه‌ها و سازمان‌هاي تاثيرگذار در كاهش حوادث، برخي از رانندگان براي جان خود ارزش قايل نيستند و با انجام تخلفات خطرآفرين و بي احتياطي حادثه‌هايي مرگبار را رقم مي‌زنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016