یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان مهناز افشار و رز رضوی در مسجدالنبی درباره مشايی و حجاب، مشرق

مواجه شدن تعدادی از زائرين با چند بازيگر زن که با سهميه دولت عازم حج عمره شده اند، گفتگوها و اظهارنظرهای جالبی را از سوی مهناز افشار و رز رضوی رقم زد.

به گزارش خبرنگار مشرق، پس از اعزام تعدادی از بازيگران سينما به حج عمره و حضور آنان در مسجد النبی، برخی زائران با مشاهده آنان به بحث ها و گفتگوهايی درباره ديدگاه های آنان پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر اساس اين گزارش، مهناز افشار، رز رضوی، الهام حميدی و روناک يونسی حوالی ساعت ۱ نيمه شب در مسجدالنبی با تعدادی از زائران ايرانی مواجه شدند که مورد سوال های متعددی قرار گرفتند.

يکی از حضار در اين جمع به خبرنگار مشرق گفت: يکی از زائران از مهناز افشار پرسيد: درست است که مشايی شما را به حج عمره فرستاده است؟

مهناز افشار پاسخ داد: نه! اين سهميه عمره دولت بوده که لطف کردند و در اختيار ما قرار دادند و ربطی به شخص آقای مشايی يا آقای احمدی نژاد ندارد.

اين زائر پرسيد: پس چرا تکذيب نمی کنيد؟

افشار پاسخ داد: چه چيزی را بايد تکذيب کنيم؟ همه دارند از سهميه و امکانات حکومت استفاده می کنند، خب ما هم جزئی از افرادی هستيم که در حال استفاده از اين امکانات هستند؛ ضمنا، اينقدر هم به آقای مشايی بدبين نباشيد، ايشان يکی از مومن ترين و روشن ترين افرادی است که من تا حالا ديدم.

يکی ديگر از زائرين به اين جمع اضافه شد و به وضعيت حجاب خانم های بازيگر در فيلم ها اعتراض کرد و گفت: وضعيت شما در بعضی از فيلم ها به گونه ای است که نمی توان آن فيلم ها را با خانواده ديد.

مهناز افشار در پاسخ به اين زائر وضعيت قوانين و حجاب در مالزی را مثال زد و گفت که خوب است همان آزادی و قانون مالزی درباره حجاب در ايران هم پياده شود.

در همين هنگام رز رضوی نيز وارد بحث شد و گفت: شما يک آيه از قرآن بياوريد که در آن با نمايان بودن بدن زن مخالفت شده باشد!

اين زائر گفت: نظر همه مراجع مبنی بر ممنوعيت نمايان بودن برجستگی های بدن زنان است.

رز رضوی پاسخ داد: برای ما قرآن مهم است، نه ....

رز رضوی همچنين تاکيد کرد: در ايران هم وضعيت حجاب بايد مثل کشورهايی مانند سوريه، مالزی و لبنان باشد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016