یکشنبه 1 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغییر در شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهر

رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تغییر و ترمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران و شورای سیاستگذاری نمایشگاه‌های خارجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن دری عنوان کرد: قطعاً بهره‌گیری از نیروهای ارزشی، توانمند و کارشناس لازمه پیشرفت برنامه‌های فرهنگی است.

وی گفت: نمایشگاه امسال، وحدت ملی را با شکوه بی‌نظیری به نمایش درآورد و با شعار ارتقای معرفت دینی و بصیرت فرهنگی در سال جهاد اقتصادی به قله نوزایی و بلوغ دست یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد با اشاره به دستاوردهای این دوره از نمایشگاه یادآور شد: شرکت بیش از 4 هزار ناشر و عرضه بیش از 400 هزار عنوان کتاب در بخش‌های داخلی و خارجی در مدت 11 روز از برگزاری نمایشگاه، همچنین برپایی سالن ویژه "ام ابیها" و عرضه برگزیده‌های نشر در سال 89 از مهم‌ترین دستاوردهای این دوره از نمایشگاه بوده است.

دری در این خصوص تصریح کرد: بازدید بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر از نمایشگاه، افزایش عرضه کتاب‌های دینی، معرفی کتاب‌های پرفروش در بخش‌های مختلف نمایشگاه اعم از عمومی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان و بخش عربی و لاتین از دیگر دستاوردهای نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

وی ضمن قدردانی از تمام نهادهای مشارکت کننده در نمایشگاه گفت: در نظر داریم در هفته آینده با بستن پرونده این دوره از نمایشگاه، فصل بیست و پنجم نمایشگاه را آغاز کنیم.

معاون امور فرهنگی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را با توجه به ربع قرن شدن نمایشکاه کتاب حایز اهمیت دانست و گفت: با بررسی راهکارهای مناسب و پیشنهادهای مطروحه و برنامه‌ریزی دقیق، با قوت هرچه تمام‌تر به استقبال بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهیم رفت.

دری همچنین از انتشار دستاوردهای نمایشگاه در ماه آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم با ارزیابی و بررسی کارشناسی، دستاوردهای نمایشگاه را که مشتمل بر ویژگی‌های این دوره و مشخصات و مختصات دقیق آن خواهد بود به زودی منتشر کنیم.
رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: اتخاذ تدابیر ویژه که همان عدم ورود به مسایل حاشیه‌ای است که توسط برخی افراد و جریان‌های حاشیه‌ساز ساخته می‌شود، مهم‌ترین دلیل بی‌حاشیه بودن نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

دری در پایان اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و رفع مسائل و کاستی‌های این دوره از نمایشگاه، جشن باشکوهی برای کتاب در ربع قرن از برپایی نمایشگاه کتاب تهران برگزار کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016