سه شنبه 24 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پایتخت دارای دروازه های نمادین می شود، مهر

مدیرکل حریم شهرداری تهران از ساخت دروازه ها و ورودی های شهر تهران با نمادهای هویت بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صباح الدین متقی با بیان این که ورودی های شهر تهران نشان دهنده محدوده پایتخت نیست و این موضوع از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت : آنچه مسلم است این که مسافران هنگام ورود به شهر تهران ، احساس ورود به پایتخت را ندارند و محدوده های شهربرای کسانی که از خارج از تهران به داخل شهر سفر می کنند، مشخص نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با تاکید بر اهمیت لزوم برنامه ریزی برای این کار افزود: به همین منظور، اقدامات مختلفی در دست انجام است و در این راستا قرار است تا در چهار مدخل ورودی شهر در محدوده حریم تهران، المان هایی ایجاد و نصب شود.

متقی تصریح کرد : نصب و احداث این المان ها به نحوی است که ورودی های شهر تهران محسوس و متمایز شده و توجه به الگوی معماری اسلامی نیز درآن لحاظ شود .

وی در ادامه اظهار کرد : هم اکنون مراحل برنامه ریزی برای این کار در دست انجام است و امیدواریم پس از تهیه و نهایی شدن این طرح ، مراحل اجرایی کار نیز آغاز شود .

مدیر کل حریم شهر تهران با بیان این که این کار با همکاری بخش خصوصی انجام خواهد شد ، گفت : امیدواریم تا چند ماه آینده زوایا و جزئیات این پروژه مشخص شود تا طرح های دروازه های ورودی شهر در محدوده حریم تهران به مرحله اجرا درآید.

به گفته وی با اجرای این طرح پیش بینی می شود المان و نمادهای بکار رفته با ویژگی هویت بخش در ورودی های شهر، نقش جاذبی را برای مهمانان و مسافران از سایر نقاط کشور به سوی پایتخت ایفا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016