شنبه 28 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور اجرایی معاونت سینمایی ارشاد: جریان فاشیستی عامل انحراف محتوایی در سینماست

مشاور اجرایی معاونت سینمایی، به تشریح جریان فاشیستی حاکم بر سینما پرداخت و این جریان را عامل انحراف محتوایی در سینما دانست.

بابک خانیان مشاور اجرایی معاونت سینمایی دراین باره به خبرنگار مهر گفت: این جریان بزرگترین ویژگی که دارد این است که درراستای جریان ضد انقلاب فعالیت می کند و یک مافیای سینمایی است که سالیان سال است رانت خوار و ویژه خوار است و شرکای سیاسی آنها در مدیریت سالیان قبل سینما، حامیان اصلی این جریان بوده اند تا پول بیت المال به جیب این افراد واریز شود.

خانیان ادامه داد: این جریان سالیان متمادی مدیریت بخشهای مختلف سینما در دستانشان بود و انحرافی که در محتوای سینما شاهد آن هستیم محصول تفکر انحرافی این جریان است.آدرس روز اگر بخواهم بدهم، این جریان به عنوان ورشکسته سیاسی در میان افکار عمومی و مردم شناخته می شوند.

مشاور اجرایی معاون سینمایی وزیر ارشاد با تشریح وظیفه این جریان ورشکسته در مقابل جریان ضد انقلاب گفت: این ورشکسته های سیاسی جریان فتنه را برای ضد انقلاب مدیریت می کنند و تمام سعی و کوشش این افراد در مقابل مدیریت ارزشی انقلاب این است که دشمن را ناامید نکنند و همواره دست به اقداماتی بزنند که خوراک فکری و رسانه ای به دشمنان انقلاب اسلامی بدهند.

خانیان با انتقاد از بکار بردن واژه رئیس برای یک از تهیه کنندگان سینمای ایران در برنامه شب گذشته "هفت" گفت: اطلاق واژگانی چون رئیس،آقای رئیس یا برادر رئیس قطعا شایسته افراد این جریان است نه بچه های انقلابی و حزب اللهی که سالیان سال است توسط این جریان شبه فراماسونری منزوی بودند و در این جریان شاهد حضور افراد توده ای، یا تواب منافق، سلطنت طلب و ... هستیم.

وی ادامه داد: این جریان مارک سوسیالیستی دارند، سکولارند،تفکرات لیبرالی دارند و صد درصد معتقد به تفکرات اختلاف طبقاتی اند و به طبقه بندی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی معتقدند و خودشان را از هر لحاظ بالانشین می دانند.

مشاور اجرایی معاونت سینمایی گفت: کلمه رئیس بهترین واژه برای این افراد است.ظاهرا اگر کسی به عنوان جوان این مرز و بوم با روحیه انقلابی و با هدف حفظ نظام بخواهند پا در سینما بگذارند از نگاه بعضی به اصطلاح حرفه ای های سینما محکوم و متهمند چون ظاهرا باید یا مادرزاد سینماگر بدنیا بیاید و یا اینکه سوابق افتخار آمیز و دامن پاکی در تولیدات سینمایی قبل انقلاب داشته باشد! و یا اینکه عضویت ملی گرایان در حزب رستاخیز!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خانیان در ادامه ضمن بر شمردن صفات این افراد گفت: انتهای رفتار روشنفکری این جریان فاشیستی این است که در کشورهایی که به آنها جایزه سیاسی می دهند، مست و لایعقل بالای سن بروند و فحش بدهند به نظام جمهوری اسلامی ایران و به این خود فروشی و وطن فروشی به عنوان یک حرکت به اصطلاح آزادی خواهانه یاد کنند.

وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که زندگیشان، چمدان دستشان است؛ مثال من کسی است که سکس و فلسفه را آنطرف آب می سازد.اما یک حسرت در دلم به عنوان یک بسیجی و مخاطب حوزه هنر انقلاب اسلامی دارم نه به عنوان یک مدیر میانی نظام و آن اینکه ما در سینما فردی به نام شهید آوینی داشتیم که هنر دینی را زنده کرد و در این حوزه حتی به جامعه الگو داد،

ما در حوزه مستند سازی افرادی با این تفکر داریم مانند رضا برجی (به عنوان نسل قدیم)،احسان رجبی (نسل میانی) و سهیل کریمی (به عنوان نسل جدید)، اما در حوزه نقد افرادی داریم که ادعا می کنند با این شهید بزرگوار هم کلام بودند اما فردی را نداریم که با نگاه هنر دینی سینما را نقد کند.ظاهرا آقایان مرهون تفکر سینمای به اصطلاح حرفه ای فاقد محتوای انقلابی اسلامی اند.

خانیان ادامه داد: تفکرات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه سینما را منتقدین باید پیگیری کنند البته نه منتقدینی که پز روشنفکری دارند و یا مرعوب تفکرات غلط جریان فاشیستی اند.

مشاور اجرایی معاونت سینمایی خطاب به مسئولان رسانه ملی گفت: از رسانه ملی می خواهم که نسلی از سینماگران و صنوف مختلف سینما که انقلابی فکر می کنند به ویژه در حوزه نقد را به تلویزیون دعوت کند و مطرح کند که تکلیفی است بر گردن رسانه ملی.

خانیان در پایان گفت: هیچوقت فراموش نمی کنیم شهید آوینی را که به خاطر کج فهمی ها و عدم شجاعت انقلابی یک عده مدیر وقت دچار کم لطفی و بی مهری گردید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016