یکشنبه 12 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمع ‏آوری لوگوهای تلویزیون "من و تو" از مراكز تجاری، فارس

رئيس شوراي اصناف از جمع‏آوري لوگوهاي "من و تو" از مراكز تجاري خبر داد.

به گزارش فارس، در چند ماه گذشته شبكه ‏اي ديگر به كانال‏ هاي ماهواره‏اي اغلب مخالف با موازين فرهنگي، ديني و اجتماعي كشور و نظام مقدس اسلامي با عنوان "من و تو" افزوده شده است.

دفتر مركزي اين شبكه ماهواره‏اي در خانه مكر و حيله جهان يعني بريتانياي به قول خودشان كبير استقرار يافته و در وضعيت نه چندان مناسب اقتصادي ساير شبكه ‏هاي در حال افول ماهواره‏اي آن سوي مرزها، امكان قابل پخش از دو ماهواره، ارائه تبليغاتي به مراتب كمتر از ديگر كانال‏ها نشان از وجود حاميان مالي وابسته به گروه‏هاي مختلف ضد انقلاب دارد.

شبكه من و تو در تمامي برنامه ‏هاي به ظاهر غيرسياسي خود نيز توهين به نظام و اركان مقدس آن را فراموش نكرده و در برنامه ‏هاي سياسي انتهاي روز خود نظير اتاق خبر، رويدادهاي داخلي و خارجي را به صورت غيرواقعي به متقاضيان عرضه مي‏دارد.

اما نكته قابل تامل و زشت براي شهروندان ايراني داخل كشور نصب لوگوي اين شبكه بر سر در واحدهاي تجاري مستقر در مراكز عمومي شهر براي جذب مشتري بيشتر است.

رئيس شوراي اصناف كشور در گفت ‏و گوي اختصاصي با خبرنگار فارس در دماوند از جمع ‏آوري لوگوهاي ناموزون با فرهنگ و منش سياسي مردم شريف ايران با عنوان "من و تو" از مراكز تجاري كشور خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قاسم نوده‏فراهاني اظهار كرد: در چند روز گذشته گزارشاتي مبني بر نصب لوگوهاي يكي از شبكه‏ هاي ضد انقلاب ماهواره ‏اي بر سر در برخي واحدهاي تجاري ارائه شد.

وي ادامه داد: در پي گزارش‏هاي واصله و در راستاي برخورد با اين عمل غيرفرهنگي دستورالعملي به تمامي مجامع صنفي كشور براي جمع‏ آوري اين لوگو از مراكز تجاري ابلاغ شد.

رئيس شوراي اصناف كشور با انتقاد از استفاده چنين عناويني براي واحدهاي تجاري عنوان كرد: زندگي در كشوري اسلامي همچون ايران و استفاده از لوگوي بيگانگان هيچ سنخيتي با يكديگر ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016