چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نیروی انتظامی: قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره را اجرا می‌کنیم، فارس

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی درباره موضوع استفاده از تجهزات ماهواره‌ای در کشور گفت: وظیفه قانونی پلیس تغییری نکرده و ما همچنان اجرای قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای را تعقیب می‌کنیم و همه مردم و دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند.

به گفته او در مجموع امنیت اخلاقی جامعه روبه بهبود و همکاری مردم در این زمینه به نسبت بهتراست: در گذشته نیروی انتظامی به تنهایی در میدان بود اما امروز خوشبختانه نهادی‌های دیگری هم که در این مهم وظیفه دراند چه در برخورد سلبی با مفاسد چه در برخورد ایجابی در امر معروف و فرهنگ سازی (وزارت‌خانه‌ها، صدا و سیما) در این عرصه فعال شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت که مظاهری از فساد در گوشه و کنار به چشم می‌خورد: ولی ما مبارزه جدی داریم.

سردار احمدی مقدم به موضوع استفاده از تجیهزات ماهواره‌ای در کشور اشاره کرد و گفت: وظیفه قانونی ما تغییری نکرده و ما همچنان اجرای قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای را تعقیب می‌کنیم و همه مردم و دستگاه ها باید تابع قانون باشند. عمده آن چیزی که الآن در دستور کار است، تجری از قانون و کسانی که علناً از این تجهیزات استفاده می‌کنند در اولویت برخورد است و هیچ زمانی هم این کار تعطیل نشده و هیچ ربطی هم به الآن ندارد و این یک روال دائمی داشته که این روال ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در برنامه ها و اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخر سال هم گفت: فکر می‌کنم امسال سال بهتری از سال‌های گذشته داشته باشیم چرا که کشفیات مواد محترقه خصوصاً خطرناک و آتش زا نسبت به گذشته کاهش چشمگیر داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016