شنبه 8 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف ۳۴۶هزار تجهیزات گیرنده ماهواره، ایسنا

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت گفت: در نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره بیش از ۳۴۶ هزار انواع تجهیزات گیرنده ماهواره از قاچاقچیان و نصب کنندگان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین قاسم لویی در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین عوامل بروز ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی پخش برنامه از ماهواره است پلیس با دو نگرش وظیفه پیشگیری از وقوع جرم و از بین بردن بسترهای ناهنجاری اولین مرحله از طرح برخورد با فروشندگان و نصابان ماهواره را اجرا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در قانون صراحتا خرید و فروش ماهواره ممنوع است پلیس از مدتها قبل موضوع برخورد با ماهواره ها را در دستور کار خود قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت از فعالیت عده ای سودجو در تولید و نصب ماهواره خبر داد و افزود: اخیرا در برخی از محله های پاکسازی شده عده ای سودجو با تشکیل باند حرفه ای ورود تجهیزات و نصب ماهواره علاوه بر سودجویی اقدام به عناد با نظام کردند.

قاسم لویی با اشاره به اجرای نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ۱۳۰ هزار و ۲۵۸ دیش، ۱۸۶ هزار و ۹۱۲ ال ان بی،دوهزار و ۳۴۸ رسیور، ۲۴ هزار و ۴۹ سوئیچر و ۵ هزار قلم انواع تجهیزات ماهواره کشف و ضبظ شد.

وی از تداوم اجرای این طرح در تمام مناطق تهران خبر داد و تاکید کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ۲۰ نفر از وارد کنندگان و نصب کنندگان ماهواره شناسایی و دستگیر شدند.

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان و نصب کنندگان ماهواره خاطرنشان کرد: به افرادیکه از روی دشمنی با نظام اسلامی اقدام به قاچاق تجهیزات ماهواره کنند هشدار می دهم پلیس آنها را شناسایی و با آنها برخورد جدی می کند. از مردم هم می خواهیم که اطلاعات خود را در این زمینه به پلیس اعلام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016