یکشنبه 12 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن عباسی: افزایش شمار دختران تحصیلکرده در دانشگاهها یک بحران جدی برای کشور است، اعتدال

به گزارش اعتدال، حسن عباسی در تازه‌ترین اظهارات خویش در دانشگاه یاسوج گفت: افزایش دختران تحصیلکرده در کشور سبب بحران خانوادگی در جامعه و بین خانواده‌ها شده است و دولت‌های سازندگی و اصلاحات با اهدافی از پیش تعیین شده برای نابودی بنیان خانواده، افزایش سن ازدواج و ... درصدد افزایش جذب دانشجویان دختر در دانشگاه برآمدند.

عباسی افزود: «در دورانهای سازندگی و اصلاحات به این مورد پرداختند تا در زمان کنونی زمینه پرداختن به جنبش آزادی زنان فراهم شود و از سال 82 شاهد افزایش حضور دختران در دانشگاههای کشور هستیم و رشد آمار دانشجویان دختر دانشگاههای کشور در حال تبدیل شدن به یک بحران است.»

عباسی در ادامه توجیهات خود در مضر بودن تحصیل دختران، متذکر می‌شود: در دوران اصلاحات بحث توانمندسازی دختران مطرح شد و در عمل خانواده ها ناکارآمد و سن ازدواج را بالا بردند و این یک خیانت و جنایت بود و اگر اینک بخواهیم بحث توانمندسازی پسران را شروع کنیم 20 سال طول می کشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عباسی که زمانی از طرفداران احمدی‌نژاد بود در ادامه احمدی‌نژاد را یک لیبرال می‌خواند و مدعی می‌شود: جریان لیبرال، فعلا گفته باید سکوت کرد. الان برخی اصولگرایان لیبرالی عمل می‌کنند و فکر می‌کنند 24 میلیون رای داشته‌اند و باید با استفاده از تفکرات لیبرالی رای 14 میلیون دیگر را جذب کرد.

عباسی تبلیغ ... در تلویزیون و وجود پیتزا فروشی در یاسوج را دلیلی از نفوذ جریان لیبرال و هجوم فرهنگی غرب برای تغییر زندگی مردم ایران تعبیر کرد و مدعی شد: ما از تفکر سروش و دیگران نگران نیسیتم بلکه این تغییر سبک زندگی نگران کننده است. در یکی از خیابان های شهر سنتی یاسوج شش پیتزافروشی وجود دارد و این مورد در یک جامعه سنتی جای تعجب دارد و با این کار می‌خواهند سبک زندگی را تغییر دهند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016