چهارشنبه 22 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماجرای تجاوز جمعی در مشهد به یک دختر دانشجو، خراسان

با دستگيري ۲ تن ديگر از متهمان اصلي پرونده تجاوز به دختر دانشجو در يک باغ ويلا در اطراف روستاي رضوان مشهد، تلاش پليس براي دستگيري ديگر متهمان فراري اين پرونده ادامه دارد.

به گزارش خراسان، خرداد ماه گذشته دختر ۲۴ ساله اي که دانشجوي يکي از دانشگاه هاي مشهد است به همراه پسر دانشجويي به يک باغ ويلا در روستاي رضوان رفتند و ساعتي بعد نيز چند تن از دوستان پسر دانشجو به آن ها پيوستند. در اين ميان چند تن از جوانان ديگر که متوجه رفت و آمد به باغ ويلا شده بودند ناگهان وارد باغ شدند و با ضرب و جرح ۵ نفري که داخل باغ بودند دختر دانشجو را با خود بردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جوان هايي که مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند در ساعت ۲ بامداد موضوع را به پليس ۱۱۰ اطلاع دادند و دقايقي بعد ماموران پاسگاه انتظامي سد کارده براي بررسي ماجرا به محل حادثه عزيمت کردند. اما چند جوان که در محل بودند ادعا کردند افرادي که صورت هاي خود را پوشانده بودند از آنان زورگيري کرده اند و اموالشان را ربوده اند اما وقتي ماجراي ربوده شدن دختر دانشجو به ميان آمد ماموران انتظامي آن چند جوان را نيز بازداشت و موضوع را به قاضي کشيک اطلاع دادند. به دستور مقام قضايي متهمان در پاسگاه انتظامي تحت نظر قرار گرفتند و گشت زني نيروهاي پليس براي شناسايي افرادي که دختر جوان را ربوده بودند آغاز شد. اما صبح روز بعد دختر جوان که توسط يکي از متهمان در سه راه فردوسي مشهد رها شده بود خود را به دادگاه رساند و از ماجراي تجاوز گروهي پرده برداشت. او مدعي شد: افرادي که تعداد آن ها بيشتر از ۱۰ نفر بود او را به زور مورد آزار قرار داده اند و صبح روز بعد او با ترفند دوستي با يکي از آن افراد توانسته خود را از چنگ آن ها رها کند. اين گزارش حاکي است: با توجه به اهميت موضوع اين پرونده ، مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي شناسايي و دستگيري متهمان فراري صادر و جوانان دستگير شده را نيز با صدور قرار قانوني روانه زندان کرد. در پي دستور قاضي ماموران پاسگاه انتظامي سد کارده، موفق شدند ۵ متهم را در اين رابطه دستگير کنند اما دختر دانشجو ۲ تن از آنان را شناسايي کرد در ادامه رسيدگي به اين پرونده، ۲ متهم ديگر نيز دستگير شدند و بازجويي از آنان براي کشف حقيقت آغاز شد. بنا به گزارش خراسان، اين پرونده براي پيگيري موضوع به پليس آگاهي ارسال شد اما در اين ميان ماموران پاسگاه انتظامي سد کارده که تحقيقات خود را در اين باره ادامه مي دادند با استفاده از شگردهاي پليسي دريافتند که ۲ تن از متهمان اصلي اين پرونده که در ابتدا وارد باغ ويلا شده بودند داخل يک باغ در منطقه زشک مخفي شده اند بنابراين آنان با کسب مجوز قضايي موفق شدند اين ۲ نفر به نام هاي «م.ق» و «ع.ن» که از متهمان اصلي پرونده هستند را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند که بدين ترتيب تاکنون ۶ تن از متهمان اين پرونده دستگير شدند و تحت بازجويي قرار دارند.

اين گزارش حاکي است : روز گذشته نيز مواجهه حضوري بين دختر دانشجو و متهمان دستگير شده در پليس آگاهي خراسان رضوي برگزار شد که اين دختر آن ها را نيز شناسايي کرد. تحقيقات پليس با راهنمايي مقام قضايي براي دستگيري متهمان فراري اين پرونده ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016