شنبه 1 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانشگاه امريکن ليبرتی به رياست يک ايرانی به مهران مديری دکتری داد، مهر

روز گذشته خبر مدرک افتخاری مهران مديری در خبرگزاری‌ها منتشر شد که امروز يکی از نشريات مکتوب درباره جعلی بودن اين مدرک مطلبی نوشت. اين در حالی است که مديری از دانشگاه امريکن ليبرتی به رياست حميد سلطانی مدرک گرفته نه از دانشگاه ليبرتی.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی کارهای مهران مديری روز گذشته ۳۱ تير ماه خبری برای خبرگزاری‌ها ايميل کرد. در اين خبر نوشته شده بود دانشگاه ليبرتی آمريکا (American Liberty University) به مهران مديری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




امروز يکی از نشريات خبری درباره مدرک جعلی مهران مديری نوشت. اين در حالی است که همه نام دو دانشگاه امريکن ليبرتی و دانشگاه ليبرتی را با هم اشتباه می‌گيرند.

البته مديری هم از دانشگاه امريکن ليبرتی مدرک دکترا گرفته و نه از دانشگاه ليبرتی!

دانشگاه امريکن ليبرتی يک دانشگاه خصوصی است که دفترش در ايالات آلاباما است و در کاليفرنيا شعبه دارد. رئيس اين دانشگاه يک ايرانی با نام حميد سلطانی است. سايت دانشگاهی که مديری از آن مدرک گرفته به اين نشانی است: http://www.aluniversity.edu/indexca.html در قسمت راست اين سايت پيام رئيس دانشگاه که حميد سلطانی است درج شده است.

همچنين در قسمت بالای اين سايت اگر در قسمت contacts کليک کنيم شماره تلفن، فاکس دانشگاه و همچنين نام ايالات آلاباما ذکر شده است. در اين صفحه آرم مدرک مديری با آرم اين دانشگاه کاملاً تطابقت دارد.

اين اشتباه نه تنها در مطبوعات ما پيش آمد، بلکه در آنجا هم مرتب دانشگاه امريکن ليبرتی و دانشگاه ليبرتی را با يکديگر اشتباه می‌گيرند. البته در سايت دانشگاه امريکن ليبرتی اطلاعات زيادی درباره تعداد دانشجويان نيست و اطلاعات مختصری وجود است که در خبر ذکر شده است.

اما در نقطه مقابل اين دانشگاه، دانشگاه ليبرتی يک دانشگاه خصوصی و مذهبی در ويرجينا است که سال ۱۹۷۱ تاسيس شده است. اين دانشگاه حدود ۵۷ هزار دانشجو دارد و بزرگترين دانشگاه تعاليم پروتستان انجيلی در دنياست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016