شنبه 19 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانش آموزان شرق تهران با دوچرخه به مدرسه می روند، مهر

شهردار منطقه 8 در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، از توزیع رایگان یک هزار دستگاه دوچرخه در بین دانش آموزان ساکن شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته تعداد 300 دستگاه دوچرخه بین دانش آموزان توزیع شد که این تعداد در سال جاری با تعامل با آموزش و پرورش منطقه به هزار دستگاه افزایش یافت.

وی با اشاره به توزیع رایگان دوچرخه در بین دانش آموزان ممتاز مدارس منطقه 8، افزود: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در سفرهای درون شهری، دانش آموزان ممتاز با ارائه معرفی نامه از طرف مدرسه محل تحصیل می توانند به صورت رایگان دوچرخه دریافت کنند.
شادالوئی گفت: منطقه 8 به خوبی توانست 65 کیلومتر مسیر دوچرخه، 46 خانه دوچرخه و تعداد دوچرخه ها را از هزار دستگاه به 1700دستگاه دوچرخه افزایش دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی از برنامه های شهرداری منطقه 8 برای افزایش مسیرهای ویژه دوچرخه خبر داد و افزود: پیش بینی کرده ایم در سال جاری با رعایت ضوابط ایمنی، نسبت به افزایش مسیرهای دوچرخه در سطح منطقه اقدام کنیم.

شهردار منطقه 8 از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل نقلیه عمومی پاک در اغلب کشورهای پیشرفته نام برد و گفت: دولتها سعی می کنند از این وسیله نقلیه برای کاهش هزینه های سوخت، تاسیس زیرساختهای بزرگراهی، کاهش میزان تصادفات، آلودگیهای زیست محیطی و... بهره بگیرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016